Grote wervingscampagne politie voor ICT'ers
- Bureaus
- 24 jun 2014 @ 11:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommunicatieDoelgroepOnline advertising
- 24 jun 2014 @ 11:00
- Redactie Bureaus
De politie is een grootschalige wervingscampagne gestart om veel extra ICT’ers aan te trekken. Het gaat om diverse vacatures, van systeembeheerders tot testers en ICT-projectmanagers. Met de wervingscampagne ‘Maak er politiewerk van’, ontwikkeld door Steam, laat de politie zien dat de rol van ICT’ers cruciaal is binnen het politiewerk.
Voetbalrellen voorkomen, mensenhandel aanpakken, wietplantages oprollen of een reeks woninginbraken in de buurt stoppen of de verkeersveiligheid verhogen. De politie vraagt met haar nieuwe wervingscampagne aandacht voor het beseg dat het voorkomen en aanpakken van criminaliteit en het zorgen voor veiligheid op straat, óók het werk is van ICT’ers. Informatievoorziening is cruciaal binnen het politiewerk. Daarom zoekt de politie ICT’ers die in dit spannende werkveld hun bijdrage willen leveren.
De politieorganisatie moet op elk moment kunnen vertrouwen op informatie uit de meest complexe netwerksystemen en databases. Met de omvorming naar de nationale politie gebeurt er nu en in de komende jaren veel op ICT-gebied, om de systemen van alle voormalige korpsen naadloos te integreren. Dat zorgt voor een geweldige uitdaging en ICT’ers die zich willen inzetten binnen het politiewerk.
De ICT-organisatie van de politie is volop in beweging. Dat betekent dat er voortdurend mensen doorschuiven en er ook nieuwe vacatures ontstaan. Dat zorgt voor een stroom aan nieuwe kansen. De politie-recruiters weten over het algemeen ICT’ers goed te matchen aan de ideale werkplek.
Deze campagne van arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam richt zich niet alleen op de actieve zoeker, maar is bedoeld de politie ook bij de latente zoeker als ICT-werkgever neer te zetten. De media-inzet varieert van typische ICT vacaturemedia, LinkedIn en heel specifieke inhoudelijke ICT blogs tot abri’s op stations, Interbest masten en radio.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management