Bloemenbureau Holland en Kingsday lanceren online film 'The Flower Effect'
- Bureaus
- 24 sep 2014 @ 10:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMarketingInspiratieCreatie
- 24 sep 2014 @ 10:56
- Redactie Bureaus
Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, heeft een online film gelanceerd: ‘The Flower Effect’. De film, gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm, ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
In de korte film van regisseur Basha de Bruijn vindt de bijzondere Sophie een prachtige bos bloemen. Zijn ze van Paul, de man van haar dromen...? De film is voor de verschillende doelmarkten gemaakt, dus met voice-overs in verschillende talen.
Bram de Rooij, creatief directeur van Kingsday: 'Als je met een mooie bos bloemen over straat loopt, gaan mensen opeens op je reageren. Ze kijken, roepen je na of maken gezellig een praatje. Dat is het Flower Effect en dat wilden we eens op een bijzondere manier laten zien. Daarom zijn de reacties van de voorbijgangers in de film stuk voor stuk helemaal echt – alleen Sophie en Paul zijn acteurs.'
De film staat op Mooiwatbloemendoen.nl en haar internationale varianten. Bij relevante bloggers en de redacties van diverse off- en online vrouwenmagazines zullen mysterieuze boeketten worden bezorgd en o.a. via GoViral wordt de film online verspreid.
Credits:
Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
PR bureau: the Gardeners
Bureau: Kingsday
Mediabureau: Universal Media
Productiemaatschappij: WeFilm
Regie: Basha de Bruijn
Muziek: Helge Slikker
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation