Direct Wonen kiest voor Lemon Scented Tea
- Bureaus
- 27 feb 2015 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMarketingMerken
- 27 feb 2015 @ 11:01
- Redactie Bureaus
Afgelopen jaar heeft Direct Wonen een transformatie ondergaan: van verhuurmakelaar naar online platform waar huurders en verhuurders elkaar kunnen vinden en in direct contact met elkaar kunnen komen. Lemon Scented Tea is verkozen om dit nieuwe businessmodel middels een nieuwe marketing- en communicatie aanpak neer te zetten.
De eerste stap hierin is het ontwikkelen van een merkpositionering en merkverhaal. Daarna zal de visuele identiteit van het merk aangepakt worden. Qua communicatie ligt de focus op het ontwikkelen van digitale campagnes om het nieuwe businessmodel van Direct Wonen te lanceren. De campagne zal rond de zomer van 2015 te zien zijn.
'We zijn erg blij dat we na een pitch dit account hebben gewonnen', reageert Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea. Zijn Amsterdamse bureau werkt voor klanten als Nuon, Venz en Robeco.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

