Direct Wonen kiest voor Lemon Scented Tea

Direct Wonen kiest voor Lemon Scented Tea
  • Bureaus
  • 27 feb 2015 @ 11:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketingMerken

Afgelopen jaar heeft Direct Wonen een transformatie ondergaan: van verhuurmakelaar naar online platform waar huurders en verhuurders elkaar kunnen vinden en in direct contact met elkaar kunnen komen. Lemon Scented Tea is verkozen om dit nieuwe businessmodel middels een nieuwe marketing- en communicatie aanpak neer te zetten.

De eerste stap hierin is het ontwikkelen van een merkpositionering en merkverhaal. Daarna zal de visuele identiteit van het merk aangepakt worden. Qua communicatie ligt de focus op het ontwikkelen van digitale campagnes om het nieuwe businessmodel van Direct Wonen te lanceren. De campagne zal rond de zomer van 2015 te zien zijn. 

'We zijn erg blij dat we na een pitch dit account hebben gewonnen', reageert Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea. Zijn Amsterdamse bureau werkt voor klanten als Nuon, Venz en Robeco.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken