Direct Wonen kiest voor Lemon Scented Tea
- Bureaus
- 27 feb 2015 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMarketingMerken
- 27 feb 2015 @ 11:01
- Redactie Bureaus
Afgelopen jaar heeft Direct Wonen een transformatie ondergaan: van verhuurmakelaar naar online platform waar huurders en verhuurders elkaar kunnen vinden en in direct contact met elkaar kunnen komen. Lemon Scented Tea is verkozen om dit nieuwe businessmodel middels een nieuwe marketing- en communicatie aanpak neer te zetten.
De eerste stap hierin is het ontwikkelen van een merkpositionering en merkverhaal. Daarna zal de visuele identiteit van het merk aangepakt worden. Qua communicatie ligt de focus op het ontwikkelen van digitale campagnes om het nieuwe businessmodel van Direct Wonen te lanceren. De campagne zal rond de zomer van 2015 te zien zijn.
'We zijn erg blij dat we na een pitch dit account hebben gewonnen', reageert Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea. Zijn Amsterdamse bureau werkt voor klanten als Nuon, Venz en Robeco.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing