Tweede commercial Eigen Fabrikaat voor Obvion Hypotheken
- 6 feb 2015 @ 10:16
- Bas Vlugt
Obvion hypotheken gaat verder met het onder de aandacht brengen van maatschappelijke veranderingen binnen de woningmarkt. Want ook als financiële instelling is het in deze tijd noodzakelijk om over de toekomst na te denken en op een andere manier met woonvragen om te gaan.
In de nieuwe commercial richt Obvion zich op starters op de woningmarkt die geen vast arbeidscontract hebben of ZZP-er zijn. Gebrek aan financiële zekerheid maakt het soms moeilijk om een huis te kopen. Obvion wil laten zien dat er - ondanks de veranderende situatie op de arbeidsmarkt - ook voor deze doelgroep meer mogelijk is dan ze denken. Zo kan de haalbaarheid van een hypotheek tegenwoordig ook worden getoetst op basis van een perspectiefverklaring.
Deze commercial is de tweede in de serie van de in december gelanceerde campagne: Hoe wil jij wonen?
Credits
Klant: Obvion hypotheken | Bureau: Eigen Fabrikaat | Regisseur: Johan Kramer (100% Halal) | Media: Initiative
-
Bas Vlugt
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: Eigenaar
- Website:http://www.nederlandsmedianieuws.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf... 17-05-2024
- De marketingtransfers van week 20,... 17-05-2024
- ANWB promoot Private Lease via game... 17-05-2024
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing