Tweede commercial Eigen Fabrikaat voor Obvion Hypotheken

Tweede commercial Eigen Fabrikaat voor Obvion Hypotheken
  • Bureaus
  • 6 feb 2015 @ 10:16
  • Link
  • Bas Vlugt
    Bas Vlugt

    Eigenaar
    Nederlands MediaNetwerk
  • Geen tag

Obvion hypotheken gaat verder met het onder de aandacht brengen van maatschappelijke veranderingen binnen de woningmarkt. Want ook als financiële instelling is het in deze tijd noodzakelijk om over de toekomst na te denken en op een andere manier met woonvragen om te gaan.

In de nieuwe commercial richt Obvion zich op starters op de woningmarkt die geen vast arbeidscontract hebben of ZZP-er zijn. Gebrek aan financiële zekerheid maakt het soms moeilijk om een huis te kopen. Obvion wil laten zien dat er - ondanks de veranderende situatie op de arbeidsmarkt - ook voor deze doelgroep meer mogelijk is dan ze denken. Zo kan de haalbaarheid van een hypotheek tegenwoordig ook worden getoetst op basis van een perspectiefverklaring.

Deze commercial is de tweede in de serie van de in december gelanceerde campagne: Hoe wil jij wonen?

Credits

Klant: Obvion hypotheken | Bureau: Eigen Fabrikaat | Regisseur: Johan Kramer (100% Halal) | Media: Initiative

www.eigenfabrikaat.nl
www.obvion.nl



Bas Vlugt

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken