Coca-Cola en We Are Pi lanceren 'Elke dag'-campagne

Coca-Cola en We Are Pi lanceren 'Elke dag'-campagne
  • Bureaus
  • 12 mrt 2015 @ 09:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerkenActiesMarketing

Coca-Cola rolt deze week een campagne uit om de lancering van zijn nieuwe bundelverpakking van vier keer 1,25 liter in Nederland te promoten. De campagne is gemaakt door We Are Pi Amsterdam en concentreert zich op een tv-spot die de rol van Coca-Cola benadrukt bij het versterken van bijzondere familiemomenten in het Nederlands dagelijkse leven.

De tv-commercial is onderdeel van een bredere campagne die outdoor, print, digitaal en in-store omvat. De campagne is speciaal gemaakt voor de Nederlandse markt, onder leiding van Coca-Cola Nederland.

Jeroen Lampe, senior brand activation manager van Coca-Cola: 'We zijn erg enthousiast over deze nieuwe lancering en geloven dat de campagne, het vertellen van een functionele boodschap op een boeiende en innemende manier, de consument zal helpen begrijpen wat de toegevoegde waarde is van deze nieuwe verpakking.'

Barney Hobson, creative director van We Are Pi: 'We hebben geprobeerd de oorspronkelijke kracht van Coca-Cola vast te leggen die voor de bijzondere momenten van verbinding staat. In dit geval hebben we ons gericht op het gedenkwaardig maken van alledaagse momenten.'

Credits

Title: Everyday Moments
Client: Coca-Cola
Senior Brand Activation Manager: Jeroen Lampe
Agency: We Are Pi
Creative Director: Barney Hobson
Creative Director: Rick Chant
Design Director: Nessim Higson
Creative: Kaz Salemink
Managing Director: Alex Bennett Grant
Managing Partner: Patrick Garvey
Account Manager: Sam Speed
Strategy Director: Jessica Perri
Exec Producer: Kimia Farshidzad
Project Manager: Ambar Surastri
Business Affairs: Barrie Williams
Director: Billy Pols
DOP: Wouter Westendorp
Production Company: Hazazah
Line Producer: Cynthia Fidder
Production Manager: Tjalf Melle
Editor: Kim Hinrichs
Grade/Online: Glassworks Amsterdam
Music/Sound: Amp Amsterdam
Music: Kilomash - “I’ll be on that new $@#%” & Chris de Burgh - “Lady in Red” 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken