Coca-Cola en We Are Pi lanceren 'Elke dag'-campagne
- Bureaus
- 12 mrt 2015 @ 09:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMerkenActiesMarketing
- 12 mrt 2015 @ 09:19
- Redactie Bureaus
Coca-Cola rolt deze week een campagne uit om de lancering van zijn nieuwe bundelverpakking van vier keer 1,25 liter in Nederland te promoten. De campagne is gemaakt door We Are Pi Amsterdam en concentreert zich op een tv-spot die de rol van Coca-Cola benadrukt bij het versterken van bijzondere familiemomenten in het Nederlands dagelijkse leven.
De tv-commercial is onderdeel van een bredere campagne die outdoor, print, digitaal en in-store omvat. De campagne is speciaal gemaakt voor de Nederlandse markt, onder leiding van Coca-Cola Nederland.
Jeroen Lampe, senior brand activation manager van Coca-Cola: 'We zijn erg enthousiast over deze nieuwe lancering en geloven dat de campagne, het vertellen van een functionele boodschap op een boeiende en innemende manier, de consument zal helpen begrijpen wat de toegevoegde waarde is van deze nieuwe verpakking.'
Barney Hobson, creative director van We Are Pi: 'We hebben geprobeerd de oorspronkelijke kracht van Coca-Cola vast te leggen die voor de bijzondere momenten van verbinding staat. In dit geval hebben we ons gericht op het gedenkwaardig maken van alledaagse momenten.'
Credits
Title: Everyday Moments
Client: Coca-Cola
Senior Brand Activation Manager: Jeroen Lampe
Agency: We Are Pi
Creative Director: Barney Hobson
Creative Director: Rick Chant
Design Director: Nessim Higson
Creative: Kaz Salemink
Managing Director: Alex Bennett Grant
Managing Partner: Patrick Garvey
Account Manager: Sam Speed
Strategy Director: Jessica Perri
Exec Producer: Kimia Farshidzad
Project Manager: Ambar Surastri
Business Affairs: Barrie Williams
Director: Billy Pols
DOP: Wouter Westendorp
Production Company: Hazazah
Line Producer: Cynthia Fidder
Production Manager: Tjalf Melle
Editor: Kim Hinrichs
Grade/Online: Glassworks Amsterdam
Music/Sound: Amp Amsterdam
Music: Kilomash - “I’ll be on that new $@#%” & Chris de Burgh - “Lady in Red”
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- maak elke dag bijzonder
- merk
- campagne
- Coca-Cola
- actie
- verpakking
- commercial
- We Are Pi
- familie
- reclamebureau
- voordeelpak
- cola
- marketing
- reclame
- frisdrank
- elke dag
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
Laatste Nieuws
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
- Eurostar en Noma Bar verleiden... 30-04-2025
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management