DM-bureau PrimaPost verandert naam in MINC

DM-bureau PrimaPost verandert naam in MINC
  • Bureaus
  • 31 mrt 2015 @ 13:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Customer JourneyMarketingCRM

PrimaPost heeft vanaf vandaag een nieuwe naam: MINC Direct Marketing Fulfilment. Reden is dat MINC beter past bij de oplossingen voor crossmediale en geïntegreerde campagnes die worden verzorgd door het bedrijf met vestigingen in Mijdrecht, Apeldoorn en Best. 'Over vijf jaar zijn alle marketingcampagnes crossmediaal.'

Volgens MINC-directeur Johan Maring draait direct marketing en marketing-fulfilment al lang niet meer om post. 'Het gaat om controle op en inzicht in alle boodschappen die tijdens de gehele campagne heen en weer gezonden worden. We zien dat marketeers worstelen met vragen over het registreren en verwerken van respons op DM-campagnes. Of hoe zij efficiënt de voorraad POS-materialen bij franchise-ondernemers, dealers of verkoopkantoren op peil houden. Wij hebben hiermee bedrijven als Peugeot, Bayer en Colgate Palmolive al kunnen ontzorgen.'

Maring denkt dat binnen vijf jaar alle direct marketingcampagnes geïntegreerd en crossmediaal zijn. 'Deze bestaan dan uit zowel online als printmailings. Een crossmediale campagne kan heel goed werken om marketingdoelstellingen te behalen. Maar hoe meet je de respons? En hoe zorg je ervoor dat je altijd een up-to-date adressenbestand hebt? Voor de marketeer is dit vaak een tijdrovend en ingewikkeld proces. Wij bieden controle en inzicht door het proces te automatiseren.'

Naast direct marketing is ook fulfilment een speerpunt van MINC. Maring: 'De respons die uit een DM-campagne voortkomt, vraagt om een goede logistieke en administratieve afhandeling. Voorraadbeheer, verwerken van orders, het afhandelen van retourzendingen: we verzorgen dit voor zowel de B2B- als B2C-markt. De klant houdt altijd controle op het proces en heeft direct inzicht in de resultaten.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken