Ding Dong Time groeit uit tot activatiecampagne CoolBest

  • Bureaus
  • 16 apr 2015 @ 09:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesActivatieFoodInteractie

Het is meer dan ooit Ding Dong Time! Het succes van de CoolBest-commercial uit 2014 met het aanstekelijke Thaise liedje heeft CoolBest geïnspireerd tot het introduceren van ‘Ding Dong Time’. Met een nieuwe activatiecampagne wil het sapmerk heel Nederland inspireren om doordeweeks de dingen te doen die we normaal alleen in het weekend doen. Etcetera tekent in samenwerking met Red Urban voor de realisatie van de campagne.

De nieuwe activatiecampagne gaat deze week live en moet het ‘Ding Dong Time’-concept de komende maanden gaan laden. CoolBest wil mensen over de streep helpen door in hun dag in te breken met ‘Ding Dong Time’ en hen te inspireren en te activeren om zichzelf iets extra’s te gunnen. De activitatie is onderdeel van de overkoepelende ‘Gun jezelf elke dag iets extra’s’-campagne.

De activatie bestaat uit een radiocommercial, een non-spot actie met Q-music, een social campagne, bannering en een ‘on pack’-actie. Ook zullen de komende weken diverse bloggers uitgebreid aandacht besteden aan ‘Ding Dong Time’.

Meer informatie over ‘Ding Dong Time’ is ook te vinden op de website van CoolBest of de Facebook-pagina van het merk.

Credits

Bureau: Etcetera i.s.m. Red Urban
Verantwoordelijk bij klant: Danielle Kranenburg, Noor van der Lans, Martine Aaftink  



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken