N=5 maakt LOI-campagne 'Groei door'
- Bureaus
- 9 sep 2015 @ 12:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMarketingReclame
- 9 sep 2015 @ 12:33
- Redactie Bureaus
Met de nieuwe campagne 'Groei door' wil opleidingsinstituut LOI mensen aansporen te blijven leren. Niet omdat het makkelijk is, maar omdat het je zoveel voldoening geeft en kansen biedt als je iets geleerd hebt. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau N=5
De laatste maanden is binnen de LOI hard gewerkt aan complete vernieuwing. Daar paste ook een nieuwe campagne bij. Een campagne die de positie van de LOI als marktleider nog eens onderstreept. Met aandacht voor MBA-opleidingen, bachelors en associate degrees. Voor 250 HBO-programma’s en voor meer dan duizend opleidingen in totaal.
Bij de LOI draait het om kwaliteit en toegankelijkheid van professioneel onderwijs, zowel op het gebied van afstandsonderwijs als klassikaal. Met de veelbekroonde campagne ‘Nederland wordt steeds slimmer’ werd met name de toegankelijkheid van het onderwijs bij de LOI succesvol gecommuniceerd. Iedereen kan bijleren, dat was de boodschap.
In de nieuwe campagne wil LOI mensen aansporen te blijven leren. De campagne laat zien hoe natuurlijk het is om te leren. We doen het al van kinds af aan. In de tv-commercial zien we hoe trots mensen zijn, als ze iets geleerd hebben. De vraag luidt, waarom we ooit met leren zouden stoppen, als het zo fantastisch is. Dat is ook precies waar de LOI met haar vormen van onderwijs een belangrijke rol in speelt: je kunt altijd blijven leren. Het nieuwe thema luidt dan ook: 'Groei door.'
Credits
Klant LOI
Bureau N=5
Concept Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
Art Direction Lukas van de Ven
Copy Zwier Veldhoen
Strategie Jos Ahlers
Account Ole Christern, Nicole Florêncio, Marieke Fernhout
RTV Director Linda Kiphardt
Productiemaatschappij Suikerdepôt
Regisseur Werner Damen
Co-regie Mea Dols de Jong, Nico van den Brink
Producer Paul Harting, Martijn van der Vliet, Rianne Ebeling, Beau van Assem
DOP Boas van Milligen Bielke, Jeroen Kiers, Marjoke Haagsma
Editer Teun Rietveld
Sound The Ambassadors
Post Production Hectic Electric
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

