Reclamebureau Kokoro Amsterdam vergeet freelancer te noemen, maar maakt het weergaloos goed

  • Bureaus
  • 15 feb 2016 @ 13:28
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • Social mediaMakersAwardCreatie

Het Amsterdamse reclamebureau Kokoro had 'een ongelukkig ongelukje' met een freelancer, maar maakte dat afgelopen week goed met een verrassende actie. Bekijk hier wat het bureau precies deed.

Pascal Boogaert, freelance copywriter én Kokoro-vriend van het eerste uur was afgelopen vrijdag niet zo blij: Kokoro was zijn naam vergeten bij de credits van een radiocampagne in het nieuwe ADCN-jaarboek.

'Sorry Pascal!' zo reageerde Kokoro Amsterdam. 'Je kent ons een beetje, we hebben dit écht niet met opzet gedaan. Om het toch goed te maken hebben we deze unieke stickervelletjes gemaakt. Gratis op te halen bij Kokoro voor iedereen met een ADCN-jaarboek!' 

En tegen MarketingTribune opperde Kokoro's Merlijn van Vliet: 'Misschien leuk als voorbeeld voor alle andere bureaus die soms credits van freelancers vergeten.' 

Lees op Facebook de reactie van Pascal Boogaert (en veel andere vakgenoten). 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken