Reclamebureau Kokoro Amsterdam vergeet freelancer te noemen, maar maakt het weergaloos goed
- Bureaus
- 15 feb 2016 @ 13:28
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - Social mediaMakersAwardCreatie
- 15 feb 2016 @ 13:28
- Jeroen Mirck
Het Amsterdamse reclamebureau Kokoro had 'een ongelukkig ongelukje' met een freelancer, maar maakte dat afgelopen week goed met een verrassende actie. Bekijk hier wat het bureau precies deed.
Pascal Boogaert, freelance copywriter én Kokoro-vriend van het eerste uur was afgelopen vrijdag niet zo blij: Kokoro was zijn naam vergeten bij de credits van een radiocampagne in het nieuwe ADCN-jaarboek.
'Sorry Pascal!' zo reageerde Kokoro Amsterdam. 'Je kent ons een beetje, we hebben dit écht niet met opzet gedaan. Om het toch goed te maken hebben we deze unieke stickervelletjes gemaakt. Gratis op te halen bij Kokoro voor iedereen met een ADCN-jaarboek!'
En tegen MarketingTribune opperde Kokoro's Merlijn van Vliet: 'Misschien leuk als voorbeeld voor alle andere bureaus die soms credits van freelancers vergeten.'
Lees op Facebook de reactie van Pascal Boogaert (en veel andere vakgenoten).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- ADCN
- jaarboek
- stickervel
- reclamebureau
- Pascal Boogaert
- goedmaken
- Kokoro
- bureau
- vergeten
- credits
- freelancer
- copywriter
- foutje
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing