Reclamebureau Kokoro Amsterdam vergeet freelancer te noemen, maar maakt het weergaloos goed
- Bureaus
- 15 feb 2016 @ 13:28
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - Social mediaMakersAwardCreatie
- 15 feb 2016 @ 13:28
- Jeroen Mirck
Het Amsterdamse reclamebureau Kokoro had 'een ongelukkig ongelukje' met een freelancer, maar maakte dat afgelopen week goed met een verrassende actie. Bekijk hier wat het bureau precies deed.
Pascal Boogaert, freelance copywriter én Kokoro-vriend van het eerste uur was afgelopen vrijdag niet zo blij: Kokoro was zijn naam vergeten bij de credits van een radiocampagne in het nieuwe ADCN-jaarboek.
'Sorry Pascal!' zo reageerde Kokoro Amsterdam. 'Je kent ons een beetje, we hebben dit écht niet met opzet gedaan. Om het toch goed te maken hebben we deze unieke stickervelletjes gemaakt. Gratis op te halen bij Kokoro voor iedereen met een ADCN-jaarboek!'
En tegen MarketingTribune opperde Kokoro's Merlijn van Vliet: 'Misschien leuk als voorbeeld voor alle andere bureaus die soms credits van freelancers vergeten.'
Lees op Facebook de reactie van Pascal Boogaert (en veel andere vakgenoten).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- credits
- freelancer
- Pascal Boogaert
- vergeten
- jaarboek
- Kokoro
- stickervel
- reclamebureau
- bureau
- copywriter
- foutje
- goedmaken
- ADCN
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren Gap Year
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op...
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison met influencermarketing...
Laatste Nieuws
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten... 05-06-2025
- Trotse medewerkers GVB werven... 04-06-2025
- Drie Nederlandse nominaties op... 04-06-2025
- Digitale Museumkaart krijgt frisse... 03-06-2025
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’03-06-2025
- Intertoys brengt dino’s tot leven... 02-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management