BNP Paribas OBAM kiest Mensch

  • Bureaus
  • 23 mrt 2016 @ 08:57
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Pitches

Na een korte pitch heeft OBAM Mensch aangesteld als het nieuwe bureau. OBAM (opgericht in 1936) is een actief beleggingsfonds dat wereldwijd opereert en onderdeel is van BNP Paribas Investment Partners.

Aan Mensch is gevraagd een integrale campagne te ontwikkelen om het actieve beleggingsfonds weer op de kaart te zetten bij met name particuliere beleggers. De eerste resultaten hiervan zullen eind april zichtbaar zijn.

 

OBAM heeft een vermogen onder beheer van ruim 1 miljard euro en belegt dat actief in ca. 65 aandelenfondsen. Na de crisis van 2008 heeft OBAM zich goed hersteld, met een zeer positief rendement over de laatste jaren; 2015 kende na aftrek van kosten een rendement van 17,08%.

 

Aldert Veldhuisen van BNP Paribas: ‘We hadden direct een klik met Mensch. Vanuit een brede ervaring legden ze een verfrissende aanpak aan de dag.’

 

Jack de Graaff van Mensch (header foto): ‘We zijn er trots op om als piepjong bureau voor dit bijna 80 jaar oude beleggingsfonds aan de slag te mogen gaan.’

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken