Kumpany lanceert Holland Casino-campagne 'Gokje wagen'
- Bureaus
- 1 jun 2016 @ 11:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieMarketingOutdoor
- 1 jun 2016 @ 11:39
- Redactie Bureaus
Om mensen het casino en al haar mogelijkheden te laten ontdekken heeft Kumpany in opdracht van Holland Casino een activatiecampagne ontwikkeld. Deze zal vanaf dit weekend zowel online, op de radio en als activatie evenement als in het land te zien en te horen zijn.
Kumpany is verantwoordelijk voor concept, vormgeving en productie. De live activatie rijdt deze maand langs 13 steden in Nederland om mensen uit te nodigen een gokje te wagen. Men mag raden hoe een grappig filmpje van een alledaagse situatie afloopt door in een rood of zwart vak te gaan staan. Zo kan er kans gemaakt worden op gratis speelgeld bij Holland Casino en de weekprijs van 20.000 euro.
Naast de live activatie bestaat de geïntegreerde campagne uit diverse advertenties, out of home en een visual identity. Het is voor Kumpany het begin van een mooie samenwerking. Zo staat de activatie op 14 en 15 mei op het LINDA.festival en wordt de ‘Gokje Wagen’ campagne op Radio 538 omarmd en verspreid.
Creatief directeur Remco Bos van Kumpany: 'We zijn blij met deze mooie nieuwe klant en de kans Nederland op een entertainende manier kennis te laten maken met het echte casino gevoel. Dit is het soort project waarmee we als activatie bureau de brug kunnen slaat tussen TV campagne en realiteit. Niets evenaart nu eenmaal de spanning en het plezier van zelf een gokje te wagen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren Gap Year
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten 2024
- War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op...
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison met influencermarketing...
- Effie Awards 2025 van start: drie nieuwe categorieën en een...
Laatste Nieuws
- Bol helpt vakantiestress te fixen06-06-2025
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten... 05-06-2025
- Trotse medewerkers GVB werven... 04-06-2025
- Drie Nederlandse nominaties op... 04-06-2025
- Digitale Museumkaart krijgt frisse... 03-06-2025
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’03-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management