Kumpany lanceert Holland Casino-campagne 'Gokje wagen'
- Bureaus
- 1 jun 2016 @ 11:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieMarketingOutdoor
- 1 jun 2016 @ 11:39
- Redactie Bureaus
Om mensen het casino en al haar mogelijkheden te laten ontdekken heeft Kumpany in opdracht van Holland Casino een activatiecampagne ontwikkeld. Deze zal vanaf dit weekend zowel online, op de radio en als activatie evenement als in het land te zien en te horen zijn.
Kumpany is verantwoordelijk voor concept, vormgeving en productie. De live activatie rijdt deze maand langs 13 steden in Nederland om mensen uit te nodigen een gokje te wagen. Men mag raden hoe een grappig filmpje van een alledaagse situatie afloopt door in een rood of zwart vak te gaan staan. Zo kan er kans gemaakt worden op gratis speelgeld bij Holland Casino en de weekprijs van 20.000 euro.
Naast de live activatie bestaat de geïntegreerde campagne uit diverse advertenties, out of home en een visual identity. Het is voor Kumpany het begin van een mooie samenwerking. Zo staat de activatie op 14 en 15 mei op het LINDA.festival en wordt de ‘Gokje Wagen’ campagne op Radio 538 omarmd en verspreid.
Creatief directeur Remco Bos van Kumpany: 'We zijn blij met deze mooie nieuwe klant en de kans Nederland op een entertainende manier kennis te laten maken met het echte casino gevoel. Dit is het soort project waarmee we als activatie bureau de brug kunnen slaat tussen TV campagne en realiteit. Niets evenaart nu eenmaal de spanning en het plezier van zelf een gokje te wagen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing