Naam van het Jaar 2016 verkiezing van start
- Bureaus
- 23 dec 2016 @ 16:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Merken
- 23 dec 2016 @ 16:19
- Redactie Bureaus
Namespotting bestaat al sinds 2011 en elke maand wordt in een online competitie de merkwaardigste namen gekozen. Vooral het laatste jaar is het een bekend internetfenomeen geworden. Begin december kwam het boek ‘Namespotting‘ uit met de 500 leukste, merkwaardigste en opvallendste merknamen uit de afgelopen jaren. Vanaf vandaag starten De Naamafdeling en Tens Media weer met de Namespotting ‘Naam van het Jaar’ verkiezing.
Afgelopen jaren werden onder meer de namen ‘De Laatste Hoop mollenbestrijding’ en ‘iDropped iphone reparatie’ tot winnaars gekozen.
De beste inzendingen van de afgelopen maanden komen in aanmerking voor de titel ‘Naam van het Jaar 2016’. Tot en met 31 december kunnen er nog namen ingezonden worden.
De shortlist en de uiteindelijke winnaar zal gekozen worden door een jury bestaande uit professionals die zich bezighouden met merken en merknamen. Op 5 januari 2017 wordt de ‘Naam van het Jaar 2016’ bekend gemaakt.
De jury bestaat uit:
Erik de Zwart (o.a. Voorzitter Stichting Nederlandse Top 40, initiatiefnemer Merken Top 40)
Henkjan Smits (o.a. Trainer Business X-Factor)
Esther Overmars (Strategy bij Universal Media, N=5, VEA Next Legend)
Wim Ubachs (o.a. Creative & Strategy Director Het ei van Ubachs)
Alphons Geerlings (eigenaar De Merkplaats)
Richard Otto (eigenaar Mobile Marketing NL en Tens Media o.a. Vroom & Dreesmann, Verdwenen Merken, Namespotting en omroepplatform Spreekbuis.nl)
Hans Prummel (eigenaar De Naamafdeling, initiatiefnemer Namespotting)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management