Lachen om foute campagnes met boek 'Kutreclames'
- Bureaus
- 13 mrt 2017 @ 11:18
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintCampagnesReclame
- 13 mrt 2017 @ 11:18
- Redactie Media
Reclame, er valt heerlijk over te klagen. Dat gebeurt dan ook volop, bijvoorbeeld in de Facebook-groep Kutreclames. Mediaondernemer Richard Otto heeft de foutste campagnes verzameld in een speciaal boek, getiteld 'Kutreclames'.
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde consument dagelijks aan meer dan 3.000 reclame uitingen wordt blootgesteld. Slechts weinigen daarvan zullen de consument echter bijblijven. Adverteerders halen daarom alles uit de kast om op te vallen. En daar gaat het regelmatig mis.
Mediaondernemer Richard Otto (Tens Media), bekend van de boeken 'Namespotting', 'Verdwenen Merken' en 'Vroom & Dreesmann', heeft de foutste, hilarische en meest merkwaardige reclames verzameld in het boek 'Kutreclames'. Dit boek geeft op ludieke wijze inzicht dat reclame maken een vak is.
Het boek is gebaseerd op de gelijknamige Facebook-groep, waar Nederlandse reclamemakers reclamecampagnes aan de kaak stellen. Voor liefhebbers van de Namespotting- en Taalvoutjes-boeken is Kutreclames een must!
Kutreclames
144 pagina's (fullcolour)
Winkelprijs: €15,95
ISBN: 9789082367652
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation