Lachen om foute campagnes met boek 'Kutreclames'

Lachen om foute campagnes met boek 'Kutreclames'
  • Bureaus
  • 13 mrt 2017 @ 11:18
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintCampagnesReclame

Reclame, er valt heerlijk over te klagen. Dat gebeurt dan ook volop, bijvoorbeeld in de Facebook-groep Kutreclames. Mediaondernemer Richard Otto heeft de foutste campagnes verzameld in een speciaal boek, getiteld 'Kutreclames'.

Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde consument dagelijks aan meer dan 3.000 reclame uitingen wordt blootgesteld. Slechts weinigen daarvan zullen de consument echter bijblijven. Adverteerders halen daarom alles uit de kast om op te vallen. En daar gaat het regelmatig mis.

Mediaondernemer Richard Otto (Tens Media), bekend van de boeken 'Namespotting', 'Verdwenen Merken' en 'Vroom & Dreesmann',  heeft de foutste, hilarische en meest merkwaardige reclames verzameld in het boek 'Kutreclames'. Dit boek geeft op ludieke wijze inzicht dat reclame maken een vak is. 

Het boek is gebaseerd op de gelijknamige Facebook-groep, waar Nederlandse reclamemakers reclamecampagnes aan de kaak stellen. Voor liefhebbers van de Namespotting- en Taalvoutjes-boeken is Kutreclames een must!

Kutreclames
144 pagina's (fullcolour)
Winkelprijs: €15,95
ISBN: 9789082367652

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken