Vrijopnaam start lentecampagne voor zonne-energie

  • Bureaus
  • 1 mei 2017 @ 10:27
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MVOOnline advertisingCampagnes

Alweer een nieuwe energieleverancier die zich aandient: Vrijopnaam. Deze partij zet in op '100% Nederlandse zonne-energie tegen de laagste prijs'. Samen met reclamebureau Joe Public is een lentecampagne gestart. Via radio en social media maakt Nederland kennis met 'drie ongelofelijke zonnige feiten'.

Bas Wijnen, directeur van Vrijopnaam: 'In tegenstelling tot wat veel mensen denken, hebben we in Nederland zonlicht genoeg voor ons energieverbruik. En het mooie van zonne-energie is dat het schoon, stil en kleinschalig opgewekt kan worden. Op plekken waar niemand er last van heeft, zoals op daken van plantenkwekerijen, boerderijen, langs snelwegen of een gesloten vuilnisstortplaats.'

Naast zonne-energie afnemen kan je bij energieleverancier Vrijopnaam ook kiezen om stroomverbruik zelf op te wekken door middel van een zonnepaneel op afstand. Je wekt zelf je stroom op, zonder dat je panelen op je dak nodig hebt. De panelen liggen in een zonnepark elders in Nederland.

Energieleverancier Vrijopnaam biedt 100% Nederlandse zonne-energie tegen de laagste prijs. Optie is een Paneelopnaam, ofwel afname van een zonnepaneel elders in Nederland. 'Je weet zo waar je zonne-energie vandaan komt, je hebt geen last meer van prijsschommelingen en stopt de marge van de energieproducent in eigen zak', aldus Vrijopnaam. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken