Mr. Brand laat stellen stoeien met Leen Bakker
- Bureaus
- 10 okt 2017 @ 00:42
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsInspiratieWebwinkelCampagnes
- 10 okt 2017 @ 00:42
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Mr. Brand introduceert een brede, massamediale campagne voor Leen Bakker, waarin stellen samen moeten slagen in een loods van het woonwarenhuis. De campagne is sinds afgelopen weekend online en wordt ondersteund met uitingen op tv, in de bioscoop, via social media, de folder en winkelmaterialen.
In een reeks interactieve films maakt de bezoeker van de website van Leen Bakker kennis met echte stellen die het maar niet eens kunnen worden over hun interieur. De retailketen haalt ze uit hun comfortzone en laat ze - in een loods met uitgebreide keuze uit het eigen assortiment - inspiratie opdoen, combineren en uitproberen.
Zo worden ze het gaandeweg eens en stellen ze zelf hun ideale woonkamer samen. Elk koppel is volledig verschillend, met hun eigen specifieke smaakconflicten en woonwensen. De boodschap: met Leen Bakker kom je er samen altijd uit.
Producten aanklikken en bestellen
Tijdens het bekijken van de interactieve films kan de bezoeker de Leen Bakker-producten die de revue passeren aanklikken voor gedetailleerde productinformatie en desgewenst meteen koopbeslissingen nemen.
Massamediale campagnes worden vaak gezien als schieten met hagel. Effectief, maar niet selectief. 'Het unieke van deze campagne is dat er niet alleen breed wordt geschoten, maar specifieke doelgroepen ook zeer gericht worden geraakt', zegt John-Robin Smith van Mr. Brand. 'De toepassingsmogelijkheden zijn veelbelovend. Denk aan speelgoedwinkels die met dezelfde campagnecontent direct vanuit inspiratie kunnen verkopen. Bouwmarkten die vanuit één campagne zowel decoratief als constructief kunnen afsplitsen. En ook als je niet direct iets verkoopt is één campagne met verschillende verhaallijnen en een geloofwaardige persoonlijke touch altijd relevanter.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation