Mr. Brand laat stellen stoeien met Leen Bakker
- Bureaus
- 10 okt 2017 @ 00:42
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsInspiratieWebwinkelCampagnes
- 10 okt 2017 @ 00:42
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Mr. Brand introduceert een brede, massamediale campagne voor Leen Bakker, waarin stellen samen moeten slagen in een loods van het woonwarenhuis. De campagne is sinds afgelopen weekend online en wordt ondersteund met uitingen op tv, in de bioscoop, via social media, de folder en winkelmaterialen.
In een reeks interactieve films maakt de bezoeker van de website van Leen Bakker kennis met echte stellen die het maar niet eens kunnen worden over hun interieur. De retailketen haalt ze uit hun comfortzone en laat ze - in een loods met uitgebreide keuze uit het eigen assortiment - inspiratie opdoen, combineren en uitproberen.
Zo worden ze het gaandeweg eens en stellen ze zelf hun ideale woonkamer samen. Elk koppel is volledig verschillend, met hun eigen specifieke smaakconflicten en woonwensen. De boodschap: met Leen Bakker kom je er samen altijd uit.
Producten aanklikken en bestellen
Tijdens het bekijken van de interactieve films kan de bezoeker de Leen Bakker-producten die de revue passeren aanklikken voor gedetailleerde productinformatie en desgewenst meteen koopbeslissingen nemen.
Massamediale campagnes worden vaak gezien als schieten met hagel. Effectief, maar niet selectief. 'Het unieke van deze campagne is dat er niet alleen breed wordt geschoten, maar specifieke doelgroepen ook zeer gericht worden geraakt', zegt John-Robin Smith van Mr. Brand. 'De toepassingsmogelijkheden zijn veelbelovend. Denk aan speelgoedwinkels die met dezelfde campagnecontent direct vanuit inspiratie kunnen verkopen. Bouwmarkten die vanuit één campagne zowel decoratief als constructief kunnen afsplitsen. En ook als je niet direct iets verkoopt is één campagne met verschillende verhaallijnen en een geloofwaardige persoonlijke touch altijd relevanter.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing