Kickbokskampioen Rico Verhoeven nieuwe boegbeeld van Zonnatura

Kickbokskampioen Rico Verhoeven  nieuwe boegbeeld van Zonnatura
  • Bureaus
  • 22 jan 2018 @ 11:07
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven is het gezicht van de nieuwe Zonnatura campagne. Deze is ontwikkeld door ACHTUNG! De campagne trapt af met de introductie van nieuwe volkoren muesli met pure chocolade. Tegelijkertijd met de campagne lanceert Zonnatura een nieuw packaging design voor zijn gehele productrange.

Rico Verhoeven kent als professioneel sporter als geen ander het belang van gezonde voeding. Wat dat betreft is de match tussen de sporter en het merk volgens Zonnatura een hele natuurlijke. Verhoeven: ‘Goed en gezond eten is van levensbelang. Dat geldt niet alleen voor topsporters, maar voor iedereen.’

Volgens General Manager Benelux van Wessanen Jeroen Mustert – met wie een uitgebreid interview staat in de nieuwe editie van MarketingTribune dat verschijnt op dinsdag 30 januari – past Rico Verhoeven helemaal bij de nieuwe koers van het natuurlijke, duurzame merk. ‘Onze boodschap natuurlijk op een frisse, overtuigende en wat mij betreft ook disruptieve wijze worden gecommuniceerd. Rico is daarvoor precies de juiste man, hoewel we wel even moesten wennen aan het idee toen Achtung! dit voorstelde. Rico is natuurlijk een geweldige sportman voor wie gezonde voeding essentieel is. En hij staat volop - en op een positieve manier - in de publiciteit. Dat past dan weer bij de moderne, disruptieve jas die wij nu aantrekken. Wie kan de jongen die ’s ochtends niet wil ontbijten beter via een staredown stimuleren om het wel te doen dan Rico Verhoeven?’.

Het nieuwe thema wordt breed gelanceerd met een TV campagne, outdoor en digitale campagne.

Credits
Klant: Zonnatura (Wessanen Benelux)
Creatief bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Mediabureau: MediaScience
PR bureau: Glasnost
Productiemaatschappij: Bandit 
Designbureau: TeamCréatif 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken