Targetbar activeert doelgroepen met mobiele campagnes via sms
- Bureaus
- 8 feb 2018 @ 09:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMobileActivatie
- 8 feb 2018 @ 09:20
- Redactie Bureaus
Karin Konijn en Heleen Hoek zijn dit jaar gestart met The Targetbar. De dames hebben brede vakkennis opgedaan bij TBWA, Leo Burnett, L’eau, TUI, Nuon en Ahold. Ze gebruiken hun liefde voor effectieve activatie voor het ontwikkelen van mobiele sites.
The Targetbar ontwikkelt digitale tailormade campagnes die bestaan uit een gepersonaliseerde mobiele site, gedistribueerd op het eerste scherm van het mobile device van de doelgroep.
Deze mobiele sites worden bij voorkeur verstuurd via sms. Sms heeft 100% bereik, een hogere attentiewaarde dan email en kent een zakelijke omgeving. '90% van de sms’jes worden binnen drie minuten gelezen', zegt Karin Konijn. Al voor 250 euro kan een mobiele site worden ontwikkeld. De overige kosten zijn afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever, doelstelling van de campagne en de omvang van de doelgroep.
Gedragspsychologen
De inhoud, functionaliteit en eigenschappen worden afgestemd op de wensen en doelen van de klant. De speciaal ontwikkelde software voor de campagnes biedt mogelijkheden als het versturen van vouchers, enquêtes, belbuttons enzovoort. The Targetbar werkt, waar nodig en nuttig, samen met specialisten zoals gedragspsychologen en webbouwers.
'The Targetbar ontwikkelt een strategie en tone-of-voice, creëert tekst en vormgeving van de mobiele sites, zorgt voor distributie en analyseert de resultaten. Deze methode is in te zetten voor bijvoorbeeld evenementen, verkoop en werving, onderzoek en voorlichting', zegt Hoek.
Voor de Open Dagen van MBO Rijnland hebben we al hele goede resultaten geboekt. Voorheen liep hun communicatie alleen via email. Met de toevoeging van de mobiele websites via SMS is de opkomst sterk verhoogd.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing