Targetbar activeert doelgroepen met mobiele campagnes via sms
- Bureaus
- 8 feb 2018 @ 09:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMobileActivatie
- 8 feb 2018 @ 09:20
- Redactie Bureaus
Karin Konijn en Heleen Hoek zijn dit jaar gestart met The Targetbar. De dames hebben brede vakkennis opgedaan bij TBWA, Leo Burnett, L’eau, TUI, Nuon en Ahold. Ze gebruiken hun liefde voor effectieve activatie voor het ontwikkelen van mobiele sites.
The Targetbar ontwikkelt digitale tailormade campagnes die bestaan uit een gepersonaliseerde mobiele site, gedistribueerd op het eerste scherm van het mobile device van de doelgroep.
Deze mobiele sites worden bij voorkeur verstuurd via sms. Sms heeft 100% bereik, een hogere attentiewaarde dan email en kent een zakelijke omgeving. '90% van de sms’jes worden binnen drie minuten gelezen', zegt Karin Konijn. Al voor 250 euro kan een mobiele site worden ontwikkeld. De overige kosten zijn afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever, doelstelling van de campagne en de omvang van de doelgroep.
Gedragspsychologen
De inhoud, functionaliteit en eigenschappen worden afgestemd op de wensen en doelen van de klant. De speciaal ontwikkelde software voor de campagnes biedt mogelijkheden als het versturen van vouchers, enquêtes, belbuttons enzovoort. The Targetbar werkt, waar nodig en nuttig, samen met specialisten zoals gedragspsychologen en webbouwers.
'The Targetbar ontwikkelt een strategie en tone-of-voice, creëert tekst en vormgeving van de mobiele sites, zorgt voor distributie en analyseert de resultaten. Deze methode is in te zetten voor bijvoorbeeld evenementen, verkoop en werving, onderzoek en voorlichting', zegt Hoek.
Voor de Open Dagen van MBO Rijnland hebben we al hele goede resultaten geboekt. Voorheen liep hun communicatie alleen via email. Met de toevoeging van de mobiele websites via SMS is de opkomst sterk verhoogd.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers