Jumbo en Alfred vieren het voorjaar

Jumbo en Alfred vieren het voorjaar
  • Bureaus
  • 21 mrt 2018 @ 09:54
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketingCommercialsReclame

De magie van het voorjaar vraagt erom gevierd te worden, vindt Jumbo. In een vrolijke tv-commercial speelt de bekende Jumbo-familie de hoofdrol. ‘Vader’ Frank Lammers geniet liever van zijn vrije dag dan dat hij naar de paasbrunch moet op school. Maar helaas, hij is het haasje.

De grappige paascampagne toont het Jumbo gezin dat Pasen viert met een uitgebreide paasbrunch op school, waarbij de paashaas natuurlijk niet mag ontbreken met zijn mandje vol eieren. De voorjaarscampagne speelt in op de leukste en lekkerste paasproducten uit het Jumbo assortiment. Bijvoorbeeld alles voor een all day brunch met een roomboterkuiken, luxe stol, paashaasbroodjes en het kleurrijke veggie breekbrood gevuld met groentepuree.

Maar ook exclusieve La Place chocolade om van te smullen, zoals de heerlijke bonboneitjes en een schattig chocoladeschaapje. Daarnaast helpt Jumbo haar klanten met feestelijke extra’s voor een paastafel op zijn paasbest, met onder meer konijn kaarsen, kuikentjes, vrolijke tafelkleden en servetten.

Frisse lentelook

Het nieuwste Hallo Jumbo magazine is in een fris jasje gestoken en staat volledig in het teken van het voorjaar. Zo staat het extra dikke bewaarnummer vol inspiratie voor gezond en lekker eten, interviews en biedt het een ‘kijkje in de keuken’ bij Jumbo. Op de website selecteer je eenvoudig verschillende paastafels, en vind je recepten en informatie over alle lekkernijen om zo zelf je ideale brunch samen te stellen. Bovendien helpt Jumbo klanten in de winkels met handige lijstjes voor hun last minute paasinkopen. “Met de voorjaarscampagne willen we de lentekriebels losmaken”, vertelt Wim Junte, a.i. Directeur Marketing bij Jumbo. “Een frisse start van het voorjaar met nieuwe, heerlijke seizoensproducten die centraal staan in al onze communicatie: in de tv-commercial, in het Hallo Jumbo magazine, op Jumbo.com, in de Jumbo app, in de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Jumbo zorgt dat het niemand aan iets ontbreekt om het voorjaar groots te vieren.

Credits

Bureau: Alfred International
Creatie: Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw    
RTV Director: Charlotte Kempers
Account: Anna Versluis, Danique Kuiper, Edgar Rijnders, Jochem Kleine
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee Film
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
DOP: Nico Hovingh
Editor: Kim Hinrichs
Geluidsstudio: Postoffice
Post productie: Postoffice
Klant: Jumbo. Jasper Oosterman, Ruben Mekenkamp 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken