Theun Eijkemans volgt Willem-Albert Bol op als CEO Abovo Maxlead

- Bureaus
- 11 feb 2025 @ 10:24
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 feb 2025 @ 10:24
- Kel Koenen
Na vier jaar draagt Willem-Albert Bol het stokje over als CEO van Abovo Maxlead. Per 1 april 2025 neemt Theun Eijkemans, sinds 2020 CFO van het mediabureau, de leiding over. Bol blijft na zijn vertrek betrokken bij de organisatie als lid van de Raad van Advies.
Abovo Maxlead, het grootste onafhankelijke media-, content- en performance marketingbureau van Nederland, telt 240 medewerkers en heeft de afgelopen jaren een forse groei doorgemaakt. Onder het leiderschap van Bol breidde de organisatie zijn dienstverlening uit met initiatieven als contentlabel AM Beyond*, marketingtechnologieplatform AM Media.tech en de uitbreiding van de datadienstverlening, onder andere via de overname van dataspecialist DASE.
‘De organisatie gaat een nieuwe fase in en deze overgang is een natuurlijk moment voor nieuw leiderschap’, stelt Bol. ‘We hebben de afgelopen jaren een sterke positionering opgebouwd, de integratie van Abovo Media en Maxlead succesvol voltooid en onze bescheidenheid van ons afgeschud. Ik ben trots op wat we met het team hebben bereikt en dankbaar voor de samenwerking met collega’s, klanten, partners en oprichters Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk.’
Volgens mede-oprichter Kees Verbeek was Bol de juiste persoon om het bureau naar een hoger niveau te tillen. ‘Wij zijn sterk gegroeid in resultaat, kwaliteit en klanten. De komende periode voeren we enkele wijzigingen door in onze structuur, en we zijn blij dat deze CEO-overgang in goede harmonie plaatsvindt. Theun kent onze organisatie door en door en we hebben alle vertrouwen in zijn leiderschap.’
Eijkemans benadrukt de continuïteit van het beleid: ‘We zetten onze koers voort en blijven de onafhankelijke bondgenoot die de marketing van onze klanten naar een hoger niveau tilt. Willem-Albert heeft een enorme bijdrage geleverd aan onze organisatie, en ik kijk ernaar uit om verder te bouwen op deze fundamenten.’
Foto (vlnr): Kees Verbeek, Marinus Zoutendijk, Willem-Albert Bol en Theun Eijkemans
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
- Podcasts verdiepen Dela-campagne... 07-05-2025
- McDonald’s breidt bureaunetwerk... 07-05-2025
- Creatieve bureaus openen deuren in... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management