MyPos versterkt Benelux-strategie met Team Lewis

MyPos versterkt Benelux-strategie met Team Lewis
  • Bureaus
  • 29 apr 2025 @ 09:15
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

MyPos, leverancier van betaaloplossingen voor het mkb, heeft PR- en marketingbureau Team Lewis ingeschakeld om zijn zichtbaarheid in de Nederlandse en Belgische markt te vergroten. Het bedrijf, opgericht in 2014, biedt mobiele pinapparaten aan waarmee ondernemers zowel fysieke als online betalingen kunnen accepteren.

Het Nederlandse en Belgische team van Team Lewis ondersteunt MyPos bij de verdere positionering door middel van contentcreatie en het benutten van actuele nieuwsontwikkelingen (newsjacking). Hiermee wil MyPos zijn merk versterken als toonaangevende aanbieder van betaaloplossingen in de Benelux. De samenwerking maakt deel uit van een bredere internationale strategie; ook in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Italië werkt MyPos samen met Team Lewis.

Expertise

Bethiël Tekle Mariam, Marketing Manager Benelux bij MyPos, zegt over de samenwerking: ‘Het is een plezier om te werken met zo’n goed geolied team dat snel en proactief ideeën en informatie met ons deelt. Ze weten goed wat er speelt in onze sector en anticiperen snel op actuele gebeurtenissen, wat ons helpt om zichtbaar en relevant te blijven.' Jennifer Vogels, Head of B2B Division Nederland bij Team Lewis, voegt toe: 'We hebben door de jaren heen veel expertise opgebouwd in de fintechsector. We staan te popelen om die expertise nu ook voor MyPos in te zetten.'

Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken