International Content Marketing Awards bekroont werk LVB Networks

International Content Marketing Awards bekroont werk LVB Networks
  • Content
  • 4 dec 2015 @ 14:43
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsContent

LVB Networks wint met Foodbrigade voor Sligro Food Group zilver bij de International Content Marketing Awards. Het contentmarketingbureau uit Amersfoort ontvangt een zilveren award B2B Industry Manufactering voor het contentplatform. Werk voor Financial Focus van ABN Amro MeesPierson eindigt op een vierde plek in de categorie Best Finance.

50 vakjuryleden bogen zich over ruim 400 ingezonden cases. Van de 71 bureaus is LVB Networks het enige Nederlandse bureau dat in de Roundhouse Camden in Londen een award ontvangt.

Zilveren award
Foodbrigade van Sligro valt wederom in de prijzen. Na de eerste plaats voor Best Effect Email in 2014 kunnen Sligro en LVB Networks dit jaar een zilveren award voor B2B Industry Manufacturing aan de prijzenkast toevoegen. Aart Lensink, creatief directeur van LVB Networks: ‘We zijn trots dat we onszelf bij de top van Europa mogen scharen en opnieuw toonaangevende bureaus achter ons laten. Foodbrigade van Sligro heeft een voorbeeldfunctie, zowel in Nederland als daarbuiten. Dat bevestigen we keer op keer. Het motiveert om te blijven vernieuwen en toe te bouwen naar nog meer prijswinnende cases.’

Best Finance
Ook Financial Focus van ABN Amro MeesPierson blijft niet onopgemerkt. Tijdens de Grand Prix Content Marketing Awards won het magazine al ‘Beste Cover’. Financial Focus eindigt tijdens de International Content Marketing Awards op een vierde plek in de categorie Best Finance. Lensink: ‘Met Financial Focus onderscheidt ABN Amro MeesPierson zich in alle opzichten van andere banken. De internationale erkenning is dan ook geheel op zijn plaats. De doelgroep voelt zich verbonden met de content en de nieuwe instroom van klanten is dankzij het blad ver boven verwachting. Het is bij uitstek een succesverhaal over het kennen en binden van de klant.’

Over LVB Networks
LVB Networks is gespecialiseerd in communicatie ‘om de inhoud’ en zet de norm in Nederland op het gebied van content marketing. LVB Networks is het grootste Nederlandse bureau dat zich volledig om de inhoud organiseert en alle creativiteit, redactionele kennis en technologische knowhow in huis heeft om content te kunnen produceren en distribueren. Dit leidt tot de inzet en productie van onder meer contentplatforms, magazines, internetvideo, public relations, social media en tv-programma’s. Kijk voor meer informatie op www.lvbnetworks.nl

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken