[Boek] Jan Driessen geeft in nieuwe boek 'A Story to Tell?' tips om overtuigend te spreken in het openbaar
- Content
- 27 apr 2016 @ 08:30
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Storytelling
- 27 apr 2016 @ 08:30
- Redactie Contentmarketing
Hoe vertel je eigen verhaal met blijvende impact? Dat is een vraag die steeds meer managers zich vandaag de dag stellen. Doordat hun vanzelfsprekende gezag is weggevallen, wordt overtuigend presenteren belangrijker dan ooit, meent communicatiestrateeg en oud- journalist Jan Driessen. Vandaag verschijnt zijn boek ‘A Story to Tell?’.
Ontmoetingen met wereldleiders
Driessen neemt je in zijn boek mee op een zoektocht naar de ideale toespraak. Hoe omarm je je toehoorders en bereik je je ware doel? Hoe zijn wereldleiders als Barack Obama, Hillary en Bill Clinton, Angela Merkel, Nelson Mandela en Justin Trudeau zulke uitstekende sprekers geworden? In 'A Story to Tell?' geeft Driessen antwoord op deze vragen. Zijn persoonlijke ontmoetingen met deze wereldleiders vormen de basis van het boek, dat is bedoeld voor iedereen die overtuigend wil leren spreken in het openbaar.
‘A Story to Tell?’ verschijnt bij uitgeverij Bertram + de Leeuw. Klik hier voor een eerste indruk en blader digitaal door de inleiding en het eerste hoofdstuk.
Jan Driessen is één van de meest spraakmakende communicatiestrategen van Nederland. Hij heeft een eigen adviesbureau Q&A Communicatie, was bijna twintig jaar televisieverslaggever en veertien jaar directeur communicatie van Aegon.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- Obama
- A Story to Tell?
- uitgeverij Bertram + de Leeuw
- Merkel
- Jan Driessen
- boek
- Clinton
- Q&A Communicatie
- Mandela
- storytelling
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
- Met een open mindset win je altijd... 30-04-2024
- Nieuwe campagne A.S.R. maakt... 30-04-2024
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing