[storecheck] Londen

  • Design
  • 29 feb 2016 @ 10:17
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Ook in het buitenland gebeurt er veel in de supermarktschappen op het gebied van packaging design. Steven de Cleen, strategy director bij ProudDesign, houdt de MarketingTribune-lezers daarvan vanaf nu maandelijks op de hoogte, zowel in het magazine als online. Dit keer bericht hij vanuit Londen. Selfridges Food Hall en Harvey Nichols Food Market zijn de twee meest interessante food markets van luxe warenhuizen in Londen. Geld is er geen issue en er zijn dus voldoende initiatieven te ontdekken. Verpakkingen spelen een belangrijke rol om die meerwaarde ook duidelijk te maken.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken