[storecheck] Londen
- Design
- 29 feb 2016 @ 10:17
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 29 feb 2016 @ 10:17
- Redactie Design
Ook in het buitenland gebeurt er veel in de supermarktschappen op het gebied van packaging design. Steven de Cleen, strategy director bij ProudDesign, houdt de MarketingTribune-lezers daarvan vanaf nu maandelijks op de hoogte, zowel in het magazine als online. Dit keer bericht hij vanuit Londen. Selfridges Food Hall en Harvey Nichols Food Market zijn de twee meest interessante food markets van luxe warenhuizen in Londen. Geld is er geen issue en er zijn dus voldoende initiatieven te ontdekken. Verpakkingen spelen een belangrijke rol om die meerwaarde ook duidelijk te maken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
- Selfridges
- I am
- Jerky
- Glenilen Farm
- Londen
- food market
- Edible
- Steven de Cleen
- Raging Bull
- Panettoni
- ProudDesign
- warenhuis
- Smoakery
- Lalani & CO.
- Harvey Nichols
- Plenish
- Storecheck
- Daylesford
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

