[storecheck] Neurenberg

  • Design
  • 30 mrt 2016 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Steven de Cleen bezocht ook dit jaar de Biofach in Neurenberg. De grootste biobeurs van Europa waar bestaande en nieuwe merken zich presenteren. De Biofach laat zien dat nieuwe merken zich niet klein moeten gedragen. Door de omvang van de Europese biologische markt ontstaan er steeds grotere partijen die nu op merkwaardes met elkaar moeten concurreren. Dat zie je terug in de kwaliteit van het design van merk en verpakking. De ‘kraft-zak’ van vroeger is duidelijk vervangen door een merk-waardige verpakking. Hier enkele mooie voorbeelden.







 





Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken