Chocomel en Sinterklaas introduceren 'Chocomel Letters'
- Food-en-retail
- 18 nov 2014 @ 09:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenFood
- 18 nov 2014 @ 09:16
- Redactie Food en Retail
Speciaal voor Sinterklaas heeft Chocomel hele nieuwe chocoladeletters op de markt gebracht: Chocomel Letters. De innovatieve nieuwe kijk op de klassieke letter komt volgens het merk uit de stal van DDB & Tribal Amsterdam. Creatief Ramin Bahari van dat bureau: 'Chocomel en de winter zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, daarom is Chocomel het enige merk die de nieuwe letters op de markt kan brengen.'
'Ooit werden de letters van brood gemaakt, totdat de chocoladeletter kwam. Na een paar honderd jaar werd het weer tijd voor iets nieuws. Dus toen Chocomel mij benaderde met het idee voelde ik gelijk dat dit de volgende stap in de juiste richting was', aldus Sinterklaas in het persbericht van de chocoladeverwerker.
Sinterklaascadeau
Marketeers Marieke Rentmeester en Bastiaan de Clercq van Chocomel: 'de kracht van het idee zit hem in de eenvoud, op onze Chocomel Vol literpakken hebben we mooie chocoladeletters geprint. Nu kun je de enige echte dus ook cadeau geven voor Sinterklaas.' Chocomel Letters zijn vanaf deze week te vinden in alle supermarkten waar Chocomel normaal ook te koop is.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Sinterklaas
- Marieke Rentmeester
- Piet
- Finch
- schoen
- innovatie
- Bastiaan de Clercq
- cacao
- Verkade
- DDB & Tribal
- suiker
- Sint
- Chocomel
- schap
- snoep
- Ramin Bahari
- Friesland Campina
- chocolade
- letter
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft favoriet bij elke generatie
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Retailmedia: La Place lanceert app met loyaliteitsprogramma...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Waarom chocolade met Pasen meer is dan een zoete verleiding
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren... 25-04-2025
- Albert Heijn introduceert vernieuwd... 25-04-2025
- [marketeer 223] Sophia Tienstra -... 25-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management