Albert Heijn prolongeert 'AH to gay'
- Food-en-retail
- 27 jul 2015 @ 10:38
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Winkelen
- 27 jul 2015 @ 10:38
- Redactie Food en Retail
Tot 2 augustus staat Amsterdam helemaal in het teken van de Amsterdam Gay Pride. Daarom tovert Albert Heijn to go vanaf maandag 27 juli acht winkels in de binnenstad weer uiterst hip om tot 'AH to gay', onder het motto 'share love & drink coffee bij AH to gay'.
Roland Simon van AH to go: 'wij vinden echt fantastisch dat dit grootse evenement al twintig jaar georganiseerd wordt in Amsterdam. Dit jaar staat het thema share love, love differences centraal. Daar dragen wij graag aan bij.' Albert Heijn to go doneert daarom gedurende de week van de Gay Pride € 1,- per verkochte koffie aan de stichting.
AH to gay in alle kleuren van de regenboog
In de winkels zijn het de regenboogkleuren die de boventoon voeren, aangevuld met verschillende opvallende roze accenten natuurlijk. Zo hangt de bekende regenboogvlag boven de ingang en ligt er bij de winkel in de Reguliersbreestraat bijvoorbeeld een meterslange, knalroze loper uit. Bij verschillende geselecteerde actieproducten krijgen klanten gratis een roze bloemenkrans voor tijdens de Gay Pride.
Limited edition regenboogbekers
De koffie wordt vanaf 27 juli een week lang geschonken in de limited edition regenboogbeker, meldt AH. Van iedere verkochte kop koffie schenkt Albert Heijn to go € 1,- aan de Stichting Amsterdam Gay Pride. De stichting gebruikt deze donatie voor het opruimen en schoonmaken van de stad na afloop van alle feestdrukte.
De Albert Heijn to gays
Van maandag 27 juli tot en met het eind van de Gay Pride zondag 2 augustus zijn de deelnemende Albert Heijn to go winkels in de hoofdstad:
Reguliersbreestraat 22a
Damrak 89-90
Nieuwendijk 182
Amsterdam CS: Stationsplein 13a, 7, 43L en 45F en de IJhal
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Albert Heijn to go
- glbt
- evenement
- Gay Pride
- donatie
- AH to gay
- thema
- Roland Simon
- Amsterdam
- fantastisch
- roze
- share love
- regenboogvlag
- Albert Heijn
- event
- liefde
- tolerantie
- gay
- love differences
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management