Suiker acht keer zo verslavend als cocaïne

  • Food-en-retail
  • 3 jun 2016 @ 09:10
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodMVO

Dat geraffineerde suiker los en toegevoegd in foodproducten en drankjes niet al te gezond is, is voortschrijdend inzicht dat wordt weerspiegeld in de nieuwe Schijf van Vijf en adviezen van de WHO. Een parallel met hard drugs was echter nog niet zo duidelijk getrokken. Bekijk voor de onderbouwing deze documentaire op de NPO terug, t/m 9 juni 2016 hieronder te zien. Informatie die ongetwijfeld tot verdere suiker-bewustwording onder Nederlandse consumenten leidt, dus ook een call to action voor product-ontwikkelaars en marketeers.

 

Kijk hem hier terug: http://www.npo.nl/3doc/26-05-2016/KN_1681183

Lees hier het tegengeluid van de suikerindustrie.

 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken