Albert Heijn verlaagt prijzen groente en fruit

Albert Heijn verlaagt prijzen groente en fruit
  • Food-en-retail
  • 22 jan 2020 @ 11:51
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

AH start een nieuwe marketingcampagne rondom 'Prijsfavorieten'. In de campagne ligt de focus op groente en fruit, meldt Johan van der Zanden, hoofd communicatie van de marktleider per Twitter.

‘Ilse is een grote fan van gezonder eten voor een betaalbare prijs’, deelt Johan. In de eerste uitingen staan hardlopers centraal als prei, krop sla, rode paprika, cherrytomaten, bananen en appelen. In de tag-on legt de retailketen de nadruk op het gehele prijsfavorieten-assortiment. Ook in de winkel is de campagne terug te vinden in vorm van plafondhangers, signaleert Distrifood. Volgens het Voedingscentrum zou het erg goed zijn wanneer elke Nederlander 250 gram groente of fruit eet per dag, ook zijn er veel voorstanders van het om die reden verlagen van de BTW op AGF. Albert Heijn helpt hierbij alvast een handje.
(PvWK, foto AH Emmastraat A'dam: PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken