Albert Heijn verlaagt prijzen groente en fruit
- Food-en-retail
- 22 jan 2020 @ 11:51
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 22 jan 2020 @ 11:51
- Peter van Woensel Kooy
AH start een nieuwe marketingcampagne rondom 'Prijsfavorieten'. In de campagne ligt de focus op groente en fruit, meldt Johan van der Zanden, hoofd communicatie van de marktleider per Twitter.
‘Ilse is een grote fan van gezonder eten voor een betaalbare prijs’, deelt Johan. In de eerste uitingen staan hardlopers centraal als prei, krop sla, rode paprika, cherrytomaten, bananen en appelen. In de tag-on legt de retailketen de nadruk op het gehele prijsfavorieten-assortiment. Ook in de winkel is de campagne terug te vinden in vorm van plafondhangers, signaleert Distrifood. Volgens het Voedingscentrum zou het erg goed zijn wanneer elke Nederlander 250 gram groente of fruit eet per dag, ook zijn er veel voorstanders van het om die reden verlagen van de BTW op AGF. Albert Heijn helpt hierbij alvast een handje.
(PvWK, foto AH Emmastraat A'dam: PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- groente
- focus
- AH
- communicatie
- fruit
- hoofd
- nieuw
- Johan van der Zanden
- start
- marktleider
- campagne
- marketingcampagne
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema meldt opnieuw stijging omzet en winst
- Rhandy Biemans van Lu: 'Het is belangrijk dat ik een grote...
- [column] Ontkoking
- [onderzoek] Plantbased in vleesschap Lidl doen verkopen stijgen
- Albert Heijn lanceert online omgeving voor gezonde leefstijl
- Onderzoek Adyen 1 op de drie Nederlanders shopt via social media
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- G-Star Raw presenteert Homegrown Denim31-05-2024
- ‘Engelbewaarder’ Marco Schuitmaker... 31-05-2024
- HelloFresh en Efteling maken koken... 29-05-2024
- Onderzoek Adyen 1 op de drie... 29-05-2024
- Jumbo-ceo Ton van Veen werkt nieuwe... 28-05-2024
- Klepper en Klepper introduceert drop... 27-05-2024
MarketingTribune Events
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing