Shanice van de Sanden hoofdrol in campagne Pepsi

Shanice van de Sanden hoofdrol in campagne Pepsi
  • Food-en-retail
  • 24 feb 2021 @ 06:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Pepsi Max viert in de jaarlijkse wereldwijde voetbalcampagne dit keer de doorlopende samenwerking met de UEFA Champions League van zowel het mannen- als het vrouwenvoetbal.

Wederom brengt Pepsi een line-up van 's werelds beste voetballers samen en breidt het zijn selectie uit onder leiding van Leo Messi en wereldkampioen Paul Pogba met twee nieuwe toevoegingen: Borussia Dortmund-speler Jadon Sancho en de Nederlandse UEFA Women's Champions League winnaar Shanice van de Sanden.  Ze zegt: ‘Ik vind het geweldig om onderdeel uit te maken van de voetbal lineup. De video zit boordevol energie en bevat een mooie mix van fantastische voetbalskills en muziek, waar ik zelf ontzettend van houd.’

De leidraad van de 2021 campagne is de video Fizz to life, die voetbalskills laat zien op het nummer Rotate van Becky G en Burna Boy. Het nummer is voor deze campagne aangepast. De commercial laat zien hoe Pepsi voetbal de bubbel van de 90 minuten durende wedstrijd doorbreekt.

Als aanvulling op deze video zal het nummer Rotate de soundtrack zijn voor digitale content op verschillende sociale platforms. Fans kunnen connecten met hun favoriete spelers zoals nog niet eerder is gezien, bijvoorbeeld door ’s werelds eerste voetbal challenge met TikTok Duet later in maart.

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken