TP Vision doet naam Philips eer aan
- Food-en-retail
- 2 sep 2021 @ 13:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 sep 2021 @ 13:51
- Sjaak Hoogkamer
TP Vision heeft deze week de bedrijfsresultaten en de nieuwste Philips TV & Sound producten geïntroduceerd tijdens TP Vision Live, een hybride evenement dat zowel live als online plaatsvindt in Amsterdam en Londen.
TP Vision lanceerde ook een assortiment sporthoofdtelefoons onder de naam Philips Go Sports. Dit leidde tot een uitnodiging om te sponsoren en samen te werken met de wielerploeg van Team Jumbo-Visma.
Het online event vervangt ook dit najaar de fysieke deelname van TP Vision aan IFA in Berlijn. Het bedrijf koos ervoor om tijdens TP Vision Live twee live events voor een klein publiek te combineren met een online media-event voor meer dan 1.500 wereldwijde deelnemers. Kostas Vouzas, CEO TP Vision Europe & Americas, presenteerde de details van de bedrijfsresultaten en introduceerde de nieuwe producten van Philips TV & Sound.
Het in Amsterdam gevestigde TP Vision is verantwoordelijk voor het design, de ontwikkeling, productie, sales en marketing van de televisietoestellen van Philips in Europa, Rusland, het Midden-Oosten, Zuid-Amerika, India en enkele landen in Azië-Pacific. Ook is zij het bedrijf achter de audioproducten van Philips wereldwijd onder het handelsmerk Koninklijke Philips N.V.
TP Vision blijft naar eigen zeggen de lat hoger leggen als het gaat om innovaties op het gebied van beeld en geluid.
Zoals de nieuwe Philips OLED+986 en OLED+936 design-tv’s. Die laatste is volgens TP Vision al bekroond door EISA met de Home Theater TV 2021-2022 Award. Met de lancering van de nieuwe Philips Fidelio T1 introduceert Philips Sound bovendien een draadloos in-ear model binnen de premium Fidelio-collectie. De Philips Sound-reeks ontving in de afgelopen twaalf maanden 41 awards, met als hoogtepunt de Philips Fidelio B97-soundbar en Philips Fidelio L3 draadloze noise-cancelling hoofdtelefoon.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing