Chocolademerk Coco & Sebas geeft diamanten weg
- Food-en-retail
- 2 mei 2023 @ 17:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 mei 2023 @ 17:00
- Michiel van Zaane
Na de opening van vier nieuwe winkels in 2022 breidt het chocolademerk Coco & Sebas dit jaar uit met zestien nieuwe filialen. In elke nieuwe winkel maken klanten kans om een echte diamant ter waarde van €1.500 te winnen.
Het merk is onder andere bekend van de Chocolade-diamant. In de openingsweek van een winkel maken alle klanten die één van de eerste 100 chocolade diamanten kopen kans op een echte diamant ter waarde van €1.500. Een notaris trekt per winkel het unieke nummer en de winnaars worden binnen vier weken bekend gemaakt.
Oprichter Remy Rombouts licht de actie toe: ‘Deze hele grote sprong naar landelijke dekking van onze chocoladeketen moet uiteraard gevierd worden en met het weggeven van echte diamanten slagen we helemaal in onze merkbelofte om mensen een ‘sprankeling’ te geven, ik kan niet wachten om de 16 winnaars de diamanten, groot genoeg om in een ring te plaatsen, te overhandigen.’
In februari maakte de retailer bekend de winkels van Leonidas uit het faillissement over te nemen en een doorstart te maken met tenminste 16 van de 20 winkels die allen volledig worden omgebouwd naar de Coco & Sebas formule. De openingen van de nieuwe Coco & Sebas-winkels op verschillende locaties in Nederland staan nu gepland in mei, juni en juli.
De eerste opening is gepland in Hilversum op woensdag 3 mei.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing