Versuni verrast Amsterdamse foodies met airfryer snacks

- Food-en-retail
- 22 aug 2024 @ 13:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2024 @ 13:49
- Michiel van Zaane
Producent van onder meer Philips airfryers Versuni verrast (met twee r-en) foodies in Amsterdam, die in de rij staan te wachten voor viral eetgelegenheden, met vers bereide snacks uit de airfryer.
Bij de Amsterdamse 9 Straatjes, waar veel populaire eetgelegenheden zitten, lopen modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken rond om de versbereide snacks uit te delen. Met deze samen met bureau Gospooky ontwikkelde campagne speelt het bedrijf in op een populaire TikTok-trend onder Gen Z, terwijl het tegelijkertijd laat zien hoe je eenvoudig en snel maaltijden kunt maken met de airfryer. De actie is alleen vandaag (22 augustus).
Trix van der Vleuten, Head of Global Brands & Marketing Strategy bij Versuni: ‘Met deze campagne maken we de Philips Airfryer onderdeel van de online cultuur, waarbij we inspelen op trends binnen de Gen Z-community. Philips is een merk dat voor iedereen relevant is en met de Philips Airfryer hoeft niemand meer lang te wachten op een goede en smakelijke maaltijd.’
Niet hangry maar happy
De insteek is om een simpele frustratie - wachten op je eten – om te toveren tot een onverwachts leuke ervaring. Naast de met airfryers bepakte crew die de snacks bereiden en uitdelen bij horeca rond de 9 Straatje wordt de actie geboost door vijftien populaire content creators.
Tim van der Wiel, Founder van Gospooky: ‘Op social is de Philips Airfryer enorm populair. Al deze user generated content bood volop inzichten en inspiratie voor onze creatieven. Zo hebben we een alledaagse frustratie kunnen twisten tot een fun experience die resoneert bij de community.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
- Bloomon en Fastned verrassen met bloemenkiosk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 225] Reinout Koot -... 23-05-2025
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management