VIVA geeft vervolg aan succes met dubbelnummers

VIVA geeft vervolg aan succes met dubbelnummers
  • Media
  • 14 aug 2014 @ 09:12
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintMarketingBereikInspiratie

Na de positieve verkoopresultaten van de dubbelnummers in 2013 komt VIVA ook dit najaar met vijf dubbeldikke edities. Niet alleen het aantal pagina’s neemt toe, ook verschijnt het blad vaker. VIVA maakt vanaf editie 44 wekelijks deel uit van een ander pakket in de winkelschappen.

De vijf extra dikke nummers tellen 148 pagina’s per editie. Vanaf editie 44 tot en met het einde van het jaar verschijnt VIVA tweewekelijks in een extra hoge oplage. 'Daarnaast worden in deze periode de pakketoplages verdubbeld', aldus uitgever Sanoma. 'Niet tweewekelijks, maar elke week ligt er dan een ander aantrekkelijk pakket met VIVA in de winkels.'

Over het succes van de dubbelnummers meldt Sanoma: 'Size does matter! Dat werd al snel duidelijk aan de hand van de positieve verkoopresultaten van de dubbelnummers in 2013. VIVA-lezeressen weten more value for money goed te waarderen, zeker in deze tijden.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken