Hearst voltooit overname van concurrent G+J Media
- Media
- 28 dec 2017 @ 09:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaTijdschriftuitgeversJournalistiekTijdschriften
- 28 dec 2017 @ 09:01
- Redactie Media
Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen. Het overgenomen bedrijf heet per direct Hearst en zal op termijn verhuizen naar een gezamenlijke vestiging in de stadsregio Amsterdam.
Naast de huidige titels van Hearst Netherlands (Elle, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Esquire, Quote, Men’s Health en Women’s Health) kan de uitgever vanaf heden ook beschikken over de volgende titels: Vogue, Jan, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en de custom content-divisie van G+J Media.
De eerder al bekend gemaakte overname van G+J Media Nederland is nu officieel afgerond. Met deze overname verstevigd Hearst zowel zijn positie in de magazine- en digitale markt als in de high-end luxury-branche. 'Hearst claimt hiermee hét branded content-huis te worden voor het bereiken van zeer welstandige kwalitatieve doelgroepen', aldus de uitgever in een persbericht.
Het Management Team van het door de overname flink uitgebreide Hearst gaat er als volgt uit zien: Luc van Os (CEO), Erik de Bruin (CFO), Marscha Krouwel (publishing group director Women Brands), Remy Kluizenaar (publishing group director Men / Popular Science Brands), Rachel Gómez (commercial director) en CTO Remmert Bolderman.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
- Sijthoff Media stopt met Business... 23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management