Campagne Online.nl: ‘Minder praten, meer kijken’

  • Media
  • 1 mei 2023 @ 08:35
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Op 1 mei lanceert internet en tv-aanbieder Online.nl een landelijke ATL-campagne. De campagne ‘Je ziet meer met Online.nl’ speelt in op het aanbod van de provider.

De klant ontvangt naast internet en meer dan 80 tv-zenders, standaard Film1, ESPN Compleet en Canal+ Films & Series in het TV Compleet-pakket ontvangt. In de radiocampagne roept presentator Dennis Weening op om minder te praten en meer te kijken. Naast Weening is ook radio-DJ Giorgio Hokstam te horen. De radiocampagne is onder andere te horen bij Slam FM en 100% NL en wordt ondersteund met outdoor, online video’s, display en social uitingen. Hierin zien we letterlijk een persoon die zijn ogen uitkijkt door het uitgebreide aanbod van Online.nl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Higuita. Top Format heeft de opnames en de stemcasting verzorgd.

Countrymanager Alco de Jong: ‘In het drukke speelveld waar Online.nl zich in begeeft zijn wij onderscheidend in het meest complete contentaanbod dat standaard wordt meegeleverd. Steeds meer huishoudens in Nederland hebben een abonnement op twee of meer streamingdiensten. Bij Online.nl is dat niet nodig, want iedereen krijgt standaard het ruimste aanbod lineaire zenders (waaronder BBC First, Dreamworks en History Channel) en vier reclamevrije zenders van Film1. Dus je ziet echt meer met Online.nl’.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken