Campagne Online.nl: ‘Minder praten, meer kijken’
- Media
- 1 mei 2023 @ 08:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 mei 2023 @ 08:35
- Michiel van Zaane
Op 1 mei lanceert internet en tv-aanbieder Online.nl een landelijke ATL-campagne. De campagne ‘Je ziet meer met Online.nl’ speelt in op het aanbod van de provider.
De klant ontvangt naast internet en meer dan 80 tv-zenders, standaard Film1, ESPN Compleet en Canal+ Films & Series in het TV Compleet-pakket ontvangt. In de radiocampagne roept presentator Dennis Weening op om minder te praten en meer te kijken. Naast Weening is ook radio-DJ Giorgio Hokstam te horen. De radiocampagne is onder andere te horen bij Slam FM en 100% NL en wordt ondersteund met outdoor, online video’s, display en social uitingen. Hierin zien we letterlijk een persoon die zijn ogen uitkijkt door het uitgebreide aanbod van Online.nl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Higuita. Top Format heeft de opnames en de stemcasting verzorgd.
Countrymanager Alco de Jong: ‘In het drukke speelveld waar Online.nl zich in begeeft zijn wij onderscheidend in het meest complete contentaanbod dat standaard wordt meegeleverd. Steeds meer huishoudens in Nederland hebben een abonnement op twee of meer streamingdiensten. Bij Online.nl is dat niet nodig, want iedereen krijgt standaard het ruimste aanbod lineaire zenders (waaronder BBC First, Dreamworks en History Channel) en vier reclamevrije zenders van Film1. Dus je ziet echt meer met Online.nl’.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing