Nieuw commercieel duo MT Talpa eCommerce

Nieuw commercieel duo MT Talpa eCommerce
  • Media
  • 4 mei 2023 @ 15:21
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Tim Zuidema treedt toe tot het Management Team van Talpa eCommerce als Commercial Director. De functie van Bart de Jong, voorheen Director Category & Operations, wordt uitgebreid met alle marketingactiviteiten van Talpa eCommerce.

Tim Zuidema heeft de overstap gemaakt van L’Oréal Benelux. Daar was hij verantwoordelijk voor de commerciële strategie en partnerships binnen de dermo-cosmetica divisies in de Benelux. Eerder werkte hij onder andere bij Bacardi en Buutvrij for Life. Zuidema: ‘Talpa eCommerce heeft met haar merken en netwerk zowel B2C als B2B een waanzinnig bereik. Daar borduur ik graag op voort door het uitbreiden en creëren van succesvolle partnerships met mooie partners in de leisure sector. Door het bieden van aanvullende verkoopkanalen, bereik bij nieuwe doelgroepen en de unieke aanjaagmogelijkheden met onder andere Talpa Network, leveren wij daadwerkelijk toegevoegde waarde en kunnen we inspelen op de specifieke doelstellingen van onze partners.’

Bart de Jong werkt sinds januari 2016 bij Talpa eCommerce, voorheen Emesa. In verschillende rollen deed hij ervaring op over onder andere product development, CRM en eCommerce management. Eerder werkte hij onder andere bij Roland Berger.

Naast het commerciële duo Tim Zuidema en Bart de Jong bestaat de directie van Talpa eCommerce uit Caroline Ammerlaan (CEO), Marco van Neerbos (Director Product & Technology), Paul Mulder (Director HR) en Ruben Duintjer (Director Finance a.i.).

Foto: Tim Zuidema (links) en Bart de Jong. ©Talpa eCommerce.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken