Thuisbezorgd.nl lanceert Meal of Fortune
- Online
- 6 jul 2016 @ 10:43
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Apps
- 6 jul 2016 @ 10:43
- Redactie Online
Thuisbezorgd.nl en Samsung lanceren een app waarmee via de smartwatch van Samsung, de Gear S2, eten besteld kan worden bij ruim 6.000 aangesloten bezorgrestaurants in Nederland. De app genaamd ‘Meal of Fortune’ is een smartwatch-app, speciaal gemaakt voor de Samsung GearS2. Via de applicatie van Thuisbezorgd.nl is het mogelijk eten te bestellen met drie klikken op je horloge.
Uit Europees onderzoek van moederbedrijf Takeaway.com blijkt niet alleen dat mensen geen tijd en zin hebben om te koken, ook blijkt dat de hoeveelheid restaurants en producten leidt tot keuzestress. De Meal of Fortune-app speelt hierop in door suggesties te geven op basis van een in te stellen bedrag. De echte waaghalzen kunnen zelfs kiezen voor een surprise meal. Via deze optie zie je enkel het bedrag en word je aan de deur verrast met een maaltijd.
Rick Fens, Senior Content Manager Samsung Nederland: ‘Wij willen ons platform altijd functioneler maken en het toevoegen van diensten zoals die van Thuisbezorgd.nl helpt ons die strategie vorm te geven.’
De app stelt op basis van het gekozen bedrag een gerecht voor bij een restaurant in de buurt. Hierbij wordt gebruikgemaakt van de menu’s van de meer dan 6000 aangesloten restaurants bij Thuisbezorgd.nl. Met een klik op de smartwatch bevestig de klant de bestelling of wordt er een nieuwe maaltijdsuggestie getoond.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation