Mirabeau en Transavia lanceren nieuwe chatbot
- Online
- 21 mrt 2017 @ 09:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - KlantenserviceInnovatieDigital design
- 21 mrt 2017 @ 09:00
- Redactie Online
Digital agency Mirabeau en Transavia hebben samen een chatbot ontwikkeld op Facebook Messenger waarmee klanten in een vloeiend gesprek worden meegenomen door de ticket-selectie en het aankoopproces.
Conversational interfaces zijn volgens de prijsvechter een gamechanger die het mogelijk maakt om precies daar te zien waar de digitale klant zich begeeft.
'Toen Mirabeau ons benaderde met hun voorstel, waren we meteen enthousiast', zegt Ines Verburgh, Innovation Lead bij Transavia. 'We wisten dat chatbots “the next big thing” waren, en Mirabeau liet zien hoe die van toegevoegde waarde te zijn voor Transavia'.
De chatbot vind je hier.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation