MediaMonks start digital team overheidscommunicatie

MediaMonks start digital team overheidscommunicatie
  • Online
  • 16 feb 2021 @ 08:28
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Big dataMarketing

Het team van The Odd Shop, bekend van onder andere de Brexit campagne, komt MediaMonks versterken en gaat de overheidscommunicatie-tak bij de groep leiden.

MediaMonks start met een team voor overheidscommunicatie, zo is zojuist bekend gemaakt. Zie in het venster hieronder voor de 'lanceringsfilm'
 
Victor Knaap, ceo van MediaMonks reageert: 'De afgelopen jaren ben ik nogal kritisch geweest op de ICT projecten van de overheid en ik kreeg vaak de vraag wat we er aan gingen doen. Geen woorden maar daden was mijn opa’s lijflied, en hoewel ik zelf van een andere club supporter ben... is het vandaag tijd voor daden. Het getalenteerde team van The Odd Shop komt nu ons bureau MediaMonks versterken en gaat hier onze overheidscommunicatietak leiden.'

The Odd Shop is volgens Knaap gespecialiseerd in gedragsverandering, strategie en onderscheidend creatief werk. 'Door dit te combineren met onze twintig jaar digitale ervaring en een team van 800 Monks in Nederland (werknemers, red.) zijn we er helemaal klaar voor om succesvolle digitale campagnes, content, websites en apps voor de overheid te gaan maken.'
 
In MediaMonks-jargon besluit hij: 'WelcoMMe The The Odd Shop en in het bijzonder Niels de Wit, Oscar Hamming & Robert van der Lans. Samen met onze eigen Regina Romeijn gaan we heel snel aan de slag met mooie campagnes! Er is genoeg te doen volgens Arjen Lubach.'
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken