ADchieve benoemt Daniëlle Bol tot cco
- B2b
- 30 nov 2017 @ 12:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 30 nov 2017 @ 12:42
- Sjaak Hoogkamer
Daniëlle Bol wordt per 1 december 2017 chief commercial officer binnen ADchieve, dat automatiseringsoplossingen voor het adverteren in zoekmachines ontwikkelt, zoals Google. Bol krijgt als taak om de verdere klantgroei van ADchieve aan te jagen en in goede banen te leiden.
In eerste instantie ligt de focus voor groei in de Nederlandse markt. Buitenlandse expansie staat voor 2019 op de agenda en wordt voorbereid door mede aandeelhouder Coen de Vries. Bol was voor haar komst naar ADchieve als managing director eindverantwoordelijk voor de Benelux bij Tradedoubler. Zij klom na haar studie Bedrijfskunde in Rotterdam snel op binnen het internationale performance marketingbedrijf.
Mark van Werven, ceo van ADchieve, is zeer verheugd met de komst van Daniëlle Bol. ‘Voor de organisatie van ADchieve is dit een nieuwe mijlpaal in ons nog korte zelfstandige bestaan. Daniëlle heeft haar sporen verdiend in de online wereld, weet van aanpakken en met haar komst versterken we ons jonge bedrijf.’
Dagelijks zet ADchieve miljoenen producten van klanten om in advertenties binnen Google. ADchieve is sinds 2017 een zelfstandig bedrijf en heeft 16 medewerkers in dienst. Naast de hoofdvestiging in ’s-Hertogenbosch is dit jaar een 2e vestiging geopend in Rotterdam. Recentelijk nog werd ADchieve bij de Dutch Search Awards uitgeroepen tot beste PPC management software.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
- 'Mensen zijn minder complex dan ze pretenderen te zijn'
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Saxo focust op... 13-05-2024
- [branded content] Versterk met... 13-05-2024
- Erwin Oskam van WADM:... 13-05-2024
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi... 10-05-2024
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen... 08-05-2024
- Ellen Waalderbos versterkt... 07-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing