Dubbelfrisss en Achtung! ontwikkelen mobiele dienst WTF Moet Ik Zeggen?
- Bureaus
- 16 jan 2014 @ 10:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieM-commerceDoelgroep
- 16 jan 2014 @ 10:52
- Redactie Bureaus
DubbelFrisss heeft samen met interactief bureau Achtung! de mobiele dienst 'WTF Moet Ik Zeggen?' gelanceerd om jongeren te helpen face-to-face contact te hebben met hun vrienden.
Steeds vaker vinden gesprekken plaats via een beeldscherm, 80% van de jongeren spendeert ruim 15 uur per week aan social media. Hierbij durven jongeren vaak meer te zeggen dan in een face-to-face gesprek.
De mobiele website Dubbelfrisss.nl/wtf is een digitale 'wingman' die relevante en grappige ideeën geeft om een gesprek aan te knopen en op gang te houden. Hiermee wil Dubbelfrisss, net als met het drankje, verfrissing bieden op de momenten dat dit het hardst nodig is. Eerder deed ze dit al met de 'Love Gun', een mobiele flirt-app.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management