Specsavers in zee met modeblog Beautygloss
- Bureaus
- 5 mei 2014 @ 11:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OnlineCampagnesPartnershipMarketing
- 5 mei 2014 @ 11:15
- Redactie Bureaus
Specsavers heeft fashion-blogger Mascha Feoktistova (Beautygloss.nl) gestrikt als het nieuwe gezicht van de Specsavers Brildrager van het Jaar-verkiezing. Dit maakte de succesvolle blogger zaterdag zelf officieel bekend tijdens de drukbezochte Beautygloss Party 2014, die zij organiseert in de Beurs van Berlage.
Feoktistova gaat nu met Specsavers op zoek naar de leukste brildragers van Nederland. Kandidaten uit heel Nederland kunnen zich vanaf nu opgeven voor de verkiezing via Brildragervanhetjaar.nl. Uiteindelijk strijden twaalf finalisten uit de twaalf provinciën tijdens de finale op 11 september om de titel ‘Brildrager van het Jaar’. De winnaar maakt dit jaar kans op een reis voor twee personen naar modestad New York inclusief 500 euro zakgeld.
Feoktistova roept brildragers op om zich op te geven: 'Ik ben op zoek naar de nieuwe ambassadeur van brildragend Nederland. Iemand die zijn of haar bril met trots draagt en dit ook uitstraalt. Ik draag zelf ook vaak een bril en voor mij is het niet alleen een middel om goed te kunnen zien, maar ook een accessoire om mijn outfit compleet te maken.'
Dit is de vijftiende keer dat Specsavers de verkiezing organiseert. 'Traditiegetrouw gaan wij ieder jaar op zoek naar het mooiste brillengezicht van Nederland. De bril is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een onmisbaar modeaccessoire. Met deze wedstrijd willen wij laten zien dat het dragen van een bril echt een manier is om uit te dragen wie je bent', aldus Ingrid Kersting, woordvoerder van specsavers.
Brildragers vanaf 16 jaar kunnen zich tot maandag 9 juni inschrijven voor de verkiezing. Het Nederlandse publiek kan van zaterdag 3 mei tot en met maandag 16 juni. De twaalf kandidaten met de meeste stemmen per provincie strijden tijdens de landelijke finale in Amsterdam om de hoofdprijs. Hier beslist de jury, bestaande uit ontwerpersduo Spijkers en Spijkers, modefotograaf Marc Deurloo, ontwerper Francisco van Benthum en Specsavers Fashion Advisor Carli Kloes, wie er met de titel en de reis naar New York naar huis gaat.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Beautygloss
- mode
- blogger
- Beautygloss Party 2014
- Brildrager van het Jaar
- fashion
- Mascha Feoktistova
- verkiezing
- beautyblog
- fashionblog
- weblog
- bril
- Specsavers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

