Fans van Burgers' Zoo strijden om rol in commercial
- Bureaus
- 26 mei 2015 @ 09:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesInteractieActivatieVideo
- 26 mei 2015 @ 09:38
- Redactie Bureaus
Onder het motto ‘Schitter jij straks als ster in onze nieuwe reclamecampagne?’ heeft Koninklijke Burgers’ Zoo vrijdag het officiële startsein gegeven van een online wedstrijd voor dierentuinfans met als hoofdprijs een rol in de nieuwe tv- en radiocommercial van het Arnhemse dierenpark. De campagne wordt begeleid door Lukkien.
Burgers’ Zoo prikkelt deelnemers aan de wedstrijd om al hun creativiteit aan te wenden in een origineel filmpje waarin de slogan ‘Zooooo! Dat zie je alleen bij Burgers’ Zoo!’ duidelijk te zien en te horen is. Een professionele vakjury beoordeelt alle filmpjes en nodigt tien kandidaten uit voor de tweede ronde op woensdag 10 juni in Burgers’ Zoo. De tien kandidaten krijgen met vier personen gratis toegang, een lunch en een rondleiding en doen die dag live auditie. Vier hoofdprijswinnaars komen uiteindelijk in de commercial die eveneens op deze datum wordt opgenomen.
Marketing Manager Tim Lammers: 'Wie weet er nu beter wat Burgers’ Zoo zo bijzonder maakt dan de trouwe bezoekers? En wanneer je er als dierenpark naar streeft om de dieren en de bezoekers centraal te stellen, moet je het ook aandurven om die dieren en bezoekers een prominente rol te geven in je promotiecampagne! Wie A zegt, moet B zeggen en daarom hebben we de bal op creatieve wijze bij onze fans neergelegd.'
Wie altijd al eens had willen schitteren in een beestachtig leuke commercial op televisie en radio, krijgt nu de kans. Wat te doen? Maak een 'te gek' filmpje waarin de slogan “Zooooo! Dat zie je alleen bij Burgers’ Zoo!” duidelijk te zien of horen moet zijn. Inzendingen kunnen tot 5 juni worden geüpload via de website van Burgers' Zoo, waarna een professionele vakjury de beste video's selecteert. Tien kandidaten worden uitgenodigd voor een casting en opname op woensdag 10 juni 2015 in Burgers’ Zoo. Als je bij de beste vier zit, worden de opnames voor de commercial dezelfde dag nog gemaakt. Ze worden gebruikt voor reclame op televisie, radio en internet.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
Laatste Nieuws
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
- Eurostar en Noma Bar verleiden... 30-04-2025
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management