Fans van Burgers' Zoo strijden om rol in commercial
- Bureaus
- 26 mei 2015 @ 09:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesInteractieActivatieVideo
- 26 mei 2015 @ 09:38
- Redactie Bureaus
Onder het motto ‘Schitter jij straks als ster in onze nieuwe reclamecampagne?’ heeft Koninklijke Burgers’ Zoo vrijdag het officiële startsein gegeven van een online wedstrijd voor dierentuinfans met als hoofdprijs een rol in de nieuwe tv- en radiocommercial van het Arnhemse dierenpark. De campagne wordt begeleid door Lukkien.
Burgers’ Zoo prikkelt deelnemers aan de wedstrijd om al hun creativiteit aan te wenden in een origineel filmpje waarin de slogan ‘Zooooo! Dat zie je alleen bij Burgers’ Zoo!’ duidelijk te zien en te horen is. Een professionele vakjury beoordeelt alle filmpjes en nodigt tien kandidaten uit voor de tweede ronde op woensdag 10 juni in Burgers’ Zoo. De tien kandidaten krijgen met vier personen gratis toegang, een lunch en een rondleiding en doen die dag live auditie. Vier hoofdprijswinnaars komen uiteindelijk in de commercial die eveneens op deze datum wordt opgenomen.
Marketing Manager Tim Lammers: 'Wie weet er nu beter wat Burgers’ Zoo zo bijzonder maakt dan de trouwe bezoekers? En wanneer je er als dierenpark naar streeft om de dieren en de bezoekers centraal te stellen, moet je het ook aandurven om die dieren en bezoekers een prominente rol te geven in je promotiecampagne! Wie A zegt, moet B zeggen en daarom hebben we de bal op creatieve wijze bij onze fans neergelegd.'
Wie altijd al eens had willen schitteren in een beestachtig leuke commercial op televisie en radio, krijgt nu de kans. Wat te doen? Maak een 'te gek' filmpje waarin de slogan “Zooooo! Dat zie je alleen bij Burgers’ Zoo!” duidelijk te zien of horen moet zijn. Inzendingen kunnen tot 5 juni worden geüpload via de website van Burgers' Zoo, waarna een professionele vakjury de beste video's selecteert. Tien kandidaten worden uitgenodigd voor een casting en opname op woensdag 10 juni 2015 in Burgers’ Zoo. Als je bij de beste vier zit, worden de opnames voor de commercial dezelfde dag nog gemaakt. Ze worden gebruikt voor reclame op televisie, radio en internet.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

