Ontbijten op stand met MarketingTribune in Cannes

Ontbijten op stand met MarketingTribune in Cannes
  • Bureaus
  • 24 jun 2015 @ 11:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActiesCannes

De ontbijtjes van #MacGyver en MarketingTribune zijn ook dit jaar weer bijzonder populair bij de Cannes Lions International Festival of Creativity gangers uit Nederland. Marketeer Frank Houben van KLM, het volledige bureau van Kokoro Amsterdam en creatief Antoine Houtsma van Joe Public en zelfs hoofdredacteur Astrid Prummel van Adformatie genoten naast vele anderen van een eitje met truffel.

Ook Wouter Boon van Adblog, creatief Thijs Biersteker, Wim Ubachs en alle RAW jongeren schoven al eerder aan. De ontbijtjes worden onder de bezielende leiding van commercieel manager van MarketingTribune Eric-Jan Vis tot en met vrijdag geserveerd in de tuin van de villa van MacGyver, de initiatiefnemer van de Cannes ontbijtjes, aan de rue Marceau 5.

De ontbijtsessies worden mede mede mogelijk gemaakt dankzij OneShoe, 123RF, Sanoma, Herman Rutgers en MacLoud.






 


 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken