Het Ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe campagne Maandag

Het Ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe campagne Maandag
  • Bureaus
  • 31 aug 2015 @ 09:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

In opdracht van Maandag ontwikkelde Het Ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin detacheringsbedrijf Maandag wordt gepresenteerd als ‘de detacheerder van de publieke sector’. De campagne ging afgelopen weekend van start.

In opdracht van Maandag ontwikkelde Het ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin Maandag wordt gepresenteerd als de detacheerder van de publieke sector. De campagne is zondagavond van start gegaan met een commercial, een one-taker van 55 seconden, die te zien is op alle publieke zenders. Daarin wordt ook de nieuwe themaregel geïntroduceerd: ‘groen bloed doet goed’. Vandaag verschijnen er advertenties in NRC, Volkskrant, AD en Metro.

De campagne bestaat verder uit radio commercials, vakblad advertenties, outdoor, bannering, pre-rolls, een online groen-bloed-test en een pr-campagne waarin een speciaal voor de publieke sector geschreven trendboek van Adjiedj Bakas een prominente rol speelt.
 


Credits

Strategie: Wim Ubachs | Creatie: Wim Ubachs | Fotografie: Reinier van der Aart |Regie: Dwight Groot | Producer: Eline Verhoeven | Filmproductiemaatschappij:Vigics | Bureau Producer: Sasja van Nie | Designbureau: Dog and Pony | Muziek:Wim Ubachs | Muziekstudio: Sounds Like Nando | Geluidstudio: Wim Vonk Asound Idea | Research: Alex van der Weide, Sjoerd Boor | Postproduction: The Ambassadors | Mediabureau: Initiative | Communicatiebureau: Het ei van Ubachs |Opdrachtgever: Maandag | Manager Marketing & Communications: Michel van Eijnatten

www.heteivanubachs.nl


Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken