Het Ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe campagne Maandag
- Bureaus
- 31 aug 2015 @ 09:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 31 aug 2015 @ 09:45
- Redactie Bureaus
In opdracht van Maandag ontwikkelde Het Ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin detacheringsbedrijf Maandag wordt gepresenteerd als ‘de detacheerder van de publieke sector’. De campagne ging afgelopen weekend van start.
In opdracht van Maandag ontwikkelde Het ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin Maandag wordt gepresenteerd als de detacheerder van de publieke sector. De campagne is zondagavond van start gegaan met een commercial, een one-taker van 55 seconden, die te zien is op alle publieke zenders. Daarin wordt ook de nieuwe themaregel geïntroduceerd: ‘groen bloed doet goed’. Vandaag verschijnen er advertenties in NRC, Volkskrant, AD en Metro.
De campagne bestaat verder uit radio commercials, vakblad advertenties, outdoor, bannering, pre-rolls, een online groen-bloed-test en een pr-campagne waarin een speciaal voor de publieke sector geschreven trendboek van Adjiedj Bakas een prominente rol speelt.
Credits
Strategie: Wim Ubachs | Creatie: Wim Ubachs | Fotografie: Reinier van der Aart |Regie: Dwight Groot | Producer: Eline Verhoeven | Filmproductiemaatschappij:Vigics | Bureau Producer: Sasja van Nie | Designbureau: Dog and Pony | Muziek:Wim Ubachs | Muziekstudio: Sounds Like Nando | Geluidstudio: Wim Vonk Asound Idea | Research: Alex van der Weide, Sjoerd Boor | Postproduction: The Ambassadors | Mediabureau: Initiative | Communicatiebureau: Het ei van Ubachs |Opdrachtgever: Maandag | Manager Marketing & Communications: Michel van Eijnatten
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers