Het Ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe campagne Maandag

- Bureaus
- 31 aug 2015 @ 09:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 31 aug 2015 @ 09:45
- Redactie Bureaus
In opdracht van Maandag ontwikkelde Het Ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin detacheringsbedrijf Maandag wordt gepresenteerd als ‘de detacheerder van de publieke sector’. De campagne ging afgelopen weekend van start.
In opdracht van Maandag ontwikkelde Het ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin Maandag wordt gepresenteerd als de detacheerder van de publieke sector. De campagne is zondagavond van start gegaan met een commercial, een one-taker van 55 seconden, die te zien is op alle publieke zenders. Daarin wordt ook de nieuwe themaregel geïntroduceerd: ‘groen bloed doet goed’. Vandaag verschijnen er advertenties in NRC, Volkskrant, AD en Metro.
De campagne bestaat verder uit radio commercials, vakblad advertenties, outdoor, bannering, pre-rolls, een online groen-bloed-test en een pr-campagne waarin een speciaal voor de publieke sector geschreven trendboek van Adjiedj Bakas een prominente rol speelt.
Credits
Strategie: Wim Ubachs | Creatie: Wim Ubachs | Fotografie: Reinier van der Aart |Regie: Dwight Groot | Producer: Eline Verhoeven | Filmproductiemaatschappij:Vigics | Bureau Producer: Sasja van Nie | Designbureau: Dog and Pony | Muziek:Wim Ubachs | Muziekstudio: Sounds Like Nando | Geluidstudio: Wim Vonk Asound Idea | Research: Alex van der Weide, Sjoerd Boor | Postproduction: The Ambassadors | Mediabureau: Initiative | Communicatiebureau: Het ei van Ubachs |Opdrachtgever: Maandag | Manager Marketing & Communications: Michel van Eijnatten
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe commercial GiG Hard Seltzer: 50 matches voor oma Toos
- Van Der Lecq: 'Startpunt BoardSupporter is fotografie'
- [column] L'Imperatore Tramontin
- Wehkamp lanceert nieuwe positionering met shoppable campagne
- Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards 2023
- Nieuwe campagne onderstreept het sociale gezicht van de...
Laatste Nieuws
- Esther Olofsson AI-lid VIA Taskforce... 21-09-2023
- NN: vuist tegen ziekteverzuim 21-09-2023
- Hoe Erwin Olaf zich ontplooide tot... 21-09-2023
- Volkswagen: afscheid nemen blijft... 21-09-2023
- Nescafé lanceert 'verwacht meer van... 21-09-2023
- Zuijdervliet nieuwe ECD en partner... 21-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing