Het Ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe campagne Maandag
- Bureaus
- 31 aug 2015 @ 09:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 31 aug 2015 @ 09:45
- Redactie Bureaus
In opdracht van Maandag ontwikkelde Het Ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin detacheringsbedrijf Maandag wordt gepresenteerd als ‘de detacheerder van de publieke sector’. De campagne ging afgelopen weekend van start.
In opdracht van Maandag ontwikkelde Het ei van Ubachs een nieuwe campagne waarin Maandag wordt gepresenteerd als de detacheerder van de publieke sector. De campagne is zondagavond van start gegaan met een commercial, een one-taker van 55 seconden, die te zien is op alle publieke zenders. Daarin wordt ook de nieuwe themaregel geïntroduceerd: ‘groen bloed doet goed’. Vandaag verschijnen er advertenties in NRC, Volkskrant, AD en Metro.
De campagne bestaat verder uit radio commercials, vakblad advertenties, outdoor, bannering, pre-rolls, een online groen-bloed-test en een pr-campagne waarin een speciaal voor de publieke sector geschreven trendboek van Adjiedj Bakas een prominente rol speelt.
Credits
Strategie: Wim Ubachs | Creatie: Wim Ubachs | Fotografie: Reinier van der Aart |Regie: Dwight Groot | Producer: Eline Verhoeven | Filmproductiemaatschappij:Vigics | Bureau Producer: Sasja van Nie | Designbureau: Dog and Pony | Muziek:Wim Ubachs | Muziekstudio: Sounds Like Nando | Geluidstudio: Wim Vonk Asound Idea | Research: Alex van der Weide, Sjoerd Boor | Postproduction: The Ambassadors | Mediabureau: Initiative | Communicatiebureau: Het ei van Ubachs |Opdrachtgever: Maandag | Manager Marketing & Communications: Michel van Eijnatten
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

