Ngage Media maakt augmented reality campagne voor Defensie
- Bureaus
- 12 mei 2017 @ 14:32
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 12 mei 2017 @ 14:32
- Redactie Bureaus
Ngage Media gaat voor de nieuwe campagne van het Ministerie van Defensie aan de slag met augmented reality. Voor het eerst zet de digitaal media-exploitant deze vorm van interactieve content in voor een commerciële campagne.
Om passanten te verwonderen en laagdrempelig impact toe te voegen aan de campagne van Defensie, draait de augmented reality campagnespot op de grote digitale schermen op Utrecht Hoog Catharijne en Amsterdam Zuid-WTC.
Door een virtuele laag over de werkelijkheid heen te leggen wordt er een spectaculaire schijnwerkelijkheid op de schermen weergegeven. De voorbijganger blijkt bij het passeren van het scherm integraal onderdeel van de campagne en wordt op creatieve wijze verrast door gevechtsvliegtuigen en helikopters die in de rondte vliegen.
De creatieve invulling van de campagne is tot stand gekomen door een intensieve samenwerking tussen het Ministerie van Defensie, mediabureau Initiative, Steam en Ngage Media.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing