Roorda start social content hub
- Bureaus
- 12 jul 2017 @ 15:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaPersonaliaStrategieCreatieContent
- 12 jul 2017 @ 15:14
- Redactie Bureaus
Roorda Reclamebureau groeit. Afgelopen half jaar won het bureau onder meer de pitches voor Superunie (lancering van private brand g’woon) en voor de campagne van de gezamenlijke goede doelen. Daarnaast gaat Roorda ook aan het werk voor De Kuyper Likeuren. Het bureau breidt nu uit en start bovendien een speciale social content hub.
Daarom versterkt Roorda deze zomer de vloer met vier nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho (voorheen The Oddshop) begonnen en op account start Michelle de Vos, voorheen werkzaam voor JWT en Sunshine & Sausages.
Aangezien het creëren van content en activatie een steeds groter onderdeel van het Roorda werk is, zijn Bonnie van den Heuvel (voorheen Vice) en Gilliano Nijman (voorheen zelfstandig creatief en cameraman) aangesteld. Samen met Roorda’s Interactive consultant Claire du Pon vormen zij de nieuwe social content hub en managen, creëren en produceren zij de social content voor merken als g’woon, NIX18, Bont voor Dieren, vanAnaarBeter en Tel mee met Taal.
Joeri Jansen, creative director van Roorda: 'Online en offline activatie spelen een steeds grotere en vanzelfsprekende rol in al onze campagnes. We hebben hiervoor de afgelopen jaren een snelle en zeer efficiënte manier van produceren ontwikkeld. Deze nieuwe manier van werken past heel goed bij de jonge generatie content makers. We zijn trots dat we dit jonge zelfstandige talent aan Roorda kunnen binden en kijken uit naar de inspirerende samenwerking.'
V.l.n.r.: Gilliano Nijman, Bonnie van den Heuvel, Dino Kho en Michelle de Vos. (Fotografie: Jacqueline Krijnen)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing